Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nicesportspl.com

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Nicesportspl.com

Tylko samo wejście na stronę nie powinno aktywować usługi. Czy jak wejdę na stronę Nasz Orange tez będzie aktywowane automatycznie konto ?  


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32432
  • 36762
  • 1369

Nicesportspl.com

Może Orange coś wyjaśni... poczekajmy.

Ale zupełnie teoretycznie umowę można zawrzeć na różne sposoby, nie tylko pisemnie, guzik w necie też jest formą, sms, krótki kod, przybicie ręki przy sprzedaży koni, itp itd.

 

@Anonim: tu powinien być guzik zamawiam i płacę który jest sednem aktywacji. Trwają wyjaśnienia, poczekajmy. 

Anonim

Nie dotyczy

Nicesportspl.com

@Piotrekk85To wiem ale ktoś z Orange musiał czytać umowę z tym sprzedawca tej usługi. Ja tez mogę cos podpisać z Orange gdzie będzie to wpływać na moje konto 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32432
  • 36762
  • 1369

Nicesportspl.com

To załóż spółkę, dam Ci maila gdzie można się zgłosić.
Anonim

Nie dotyczy

Nicesportspl.com


Piotrekk85 napisał(-a):
To załóż spółkę, dam Ci maila gdzie można się zgłosić.

@Piotrekk85Nie mam takiej potrzeby jak bym chciał być nieuciwy to nie musiał bym pracować dziś.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 0

Nicesportspl.com

Czy podczas składania reklamacji na adres anuluj@aw2000.com podawaliście swój numer telefonu? Przyznam szczerze boję się, że jeżeli go podam to znowu naliczą mi jakieś opłaty...

Niestety i mnie spotkał ten problem. Podczas przeglądania internetu 31 grudnia, pojawiła się reklama, którą zamknąłem. Po kilku sekundach przychodzą smsy o aktywacji subskrypcji...


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Nicesportspl.com

Jestem bardzo ciekawy jak Orange będzie chciało rozwiązać problem ze swojej strony


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1047
  • 73

Nicesportspl.com

http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1998618/4093171111.pdf - tutaj znajduje się regulamin usługi "Zamów z Orange". Polecam niektórym przeczytać. Szczególnie paragraf 3, gdzie jest zapisana informacja, że aktywacja może być wykonana automatycznie. Paragraf 7 mówi o odpowiedzialności za usługę. Natomiast 8 mówi o reklamacji do Orange, tylko w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Operatora Usługi Dostępu. Wszelkie problemy z usługą muszą być składane do właściciela serwisu.

Nikt z Was nie podał gdzie problem występuje. Jakiś adres strony, screeny? Cokolwiek, gdzie Waszym zdaniem jest coś niewłaściwego z usługą? Prosicie o weryfikację przez Orange (jak nie jest stroną, ponieważ odpowiada tylko za możliwość zapłaty), natomiast strona nicesportspl.com jest poprawnie opisana.

 

Artur pisał wyżej, że opłaty w okresie, gdzie występowały problemy po stronie serwisu, będą zwrócone. Jako konsultanci nie mamy jeszcze co do tego informacji, jednakże tutaj trzeba cierpliwości. Jak jeszcze nie ma tych zwrotów, to w przyszłych fakturach się pojawią.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 61
  • 32
  • 0

Nicesportspl.com


Wojcieszko napisał(-a):

http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1998618/4093171111.pdf - tutaj znajduje się regulamin usługi "Zamów z Orange". Polecam niektórym przeczytać. Szczególnie paragraf 3, gdzie jest zapisana informacja, że aktywacja może być wykonana automatycznie. Paragraf 7 mówi o odpowiedzialności za usługę. Natomiast 8 mówi o reklamacji do Orange, tylko w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Operatora Usługi Dostępu.

Czytaj ze zrozumieniem. Wszyscy tutaj piszący o problemie zgłaszają, że z takiej usługi nie chcieli korzystać. wynikło to z braku możliwości weryfikacji rejestracji i świadomego podjęcia decyzji (no może oprócz Piotrekk85 i chwała mu za to, że sprawdzał). Wszyscy prawdopodobnie tapnęli w reklamę (chcąc ją wyłączyć, przesunąć itp.) i to spowodowało rejestrację w niechcianej usłudze, bo raczej bardzo mało osób świadomie wybrałoby tego typu serwis za taką cenę. W życiu tego nie zrobiłbym.

Dalej - smsy potwierdzające przychodziły nie od właściciela usługi ale od Orange. Wycieranie się regulaminami to brak dobrej woli. Oczywiście nic nie zwalnia od ich przeczytania. Ja nie miałem nawet szansy.

Kolejna sprawa - to firma świadcząca usługi. Czy nikt w Waszej firmie nie sprawdza firmy współpracującej? Mam tylko nazwę ASTRAL WORDWIDE , adres niedziałającej strony i dziwny mail. Mając takie info z niewiadomymi podlinkami (a ja wiem co mi się otworzy pod danym linkiem) obawiam się o dalsze koszty. Ale wysłałem maila z reklamacją na dziwny adres i co dostaję? Ja się przedstawiłem, udostępniłem swoje dane a w zamian dostałe potwierdzenie odbioru od automatu a następnie lakoniczną odpowiedź od niewiadomo jakiego Działu Obsługi Klienta. Nie wiem kto napisał "Szanowny Użytkowniku,     

            Subskrypcja aktywowana przy użyciu podanego numeru telefonu została już wcześniej anulowana. Prosimy o sprawdzenie, czy anulowanie subskrypcji nie zostało dokonane za pośrednictwem portalu lub SMS-a.

            Prosimy o sprawdzenie telefonu komórkowego, gdyż potwierdzenie anulowania subskrypcji wysłane zostało za pośrednictwem SMS-a. W razie nieotrzymania wspomnianej wiadomości prosimy o kontakt e-mailowy, a natychmiast zajmiemy się sprawą.

            Mamy nadzieję, że nasza pomoc okazała się przydatna. W razie dalszych pytań lub wątpliwości prosimy o niezwłoczny kontakt. Naszym priorytetem jest obsługa klienta na najwyższym poziomie.

            Z poważaniem           

Dział Obsługi Klienta."

 

Zero nazwy, nagłówka, nr telefonu, kraju. Takiego maila mogę przesłać i Tobie.

Odsyłacie nas do usługodawcy i trochę pomagacie bez rozwiązania problemu (mimo wszystko dzięki Artur za pomoc może coś z tego wyjdzie jednak z wątku tego usunąłbym wskazanie na rozwiązanie).

A teraz jeszcze piszesz o zapisach z regulaminu - to wiemy (dzięki Piotrekk85).

Więcej informacji, konkrety, bo teraz jesteście niewiarygodni. Jeśli otrzymam na rachunku opłatę pójdę do UOKiK i pewnie nie tylko ja. Zresztą złożyłem oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ale zacytowany mail jest zbyt lakoniczny. Nie wiem czy będę musiał płacić - na bieżącym wisi dalej.

Co do screenów - kiedy miałem to robić? Podpisując z Wami umowę zaufałem wam. I tak się zastanawiam. Przez 20 lat w Erze i T-mobile nigdy nic takiego mnie nie spotkało a tu po roku. Brrr

 

A tak na marginesie jesteś w stanie powiedzieć nam ile z 20,91 zł dostaje Orange? Czy tajemnica handlowa???

 

 


Wojcieszko napisał(-a):

Nikt z Was nie podał gdzie problem występuje. Jakiś adres strony, screeny? Cokolwiek, gdzie Waszym zdaniem jest coś niewłaściwego z usługą? Prosicie o weryfikację przez Orange (jak nie jest stroną, ponieważ odpowiada tylko za możliwość zapłaty), natomiast strona nicesportspl.com jest poprawnie opisana.


 

  Hehe dobry żart. na jakiegoś wykopa trzeba zeskrinować. Czytaj chłopie ze zrozumieniem.

 

 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 74
  • 15
  • 0

Nicesportspl.com

Czyli z regulaminu Orange wynika, że przeglądanie internetu z włączoną Usługą Dostępu grozi bardzo wysokimi rachunkami i może powodować straty wielu godzin na próbach reklamacji?

 

Gratuluję Usługi! wygląda na stworzoną dla prawdziwych hardkorowców. 🙂

Gratuluję też wspaniałego pomysłu, żeby była domyślnie odblokowana. To wielka dbałość o abonentów. 🙂