- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naprawa szybki
Otrzymałem odpowiedź z serwisu. Dla rozjaśnienia dodam że opisany niżej telefon trafił do serwisu z pająkiem na dotyku( dotyk działa, lcd działa) i odklejoną tylnią klapką obudowy. Huawei p9 lite 2017. To czy nowy telefon przyjdzie opisze jeszcze....
------------------------------------------------------------
Szanowny Panie,
Digital Care Sp. z o.o. działając w imieniu i na rzecz Orange Polska S.A. uprzejmie informuje, iż serwis dokonał ekspertyzy uszkodzeń Urządzenia HUAWEI P9.
Informujemy, że zgodnie z § 6, ust. 1a regulaminu usługi „Orange Smart Care”, Usługa obejmuje swoim zakresem usunięcie Uszkodzenia Wyświetlacza (tj. naprawę lub wymianę Wyświetlacza), a także naprawę lub wymianę Obudowy, aparatu (przedniego lub tylnego) oraz przycisków, o ile Obudowa, aparat lub przyciski uległy Uszkodzeniu wraz z Wyświetlaczem, jeżeli zachodzi konieczność naprawy lub wymiany tych elementów Urządzenia.
Uprzejmie informujemy, że ekspertyza serwisowa wykazała brak możliwości naprawy urządzenia i serwis wskazał możliwość wymiany urządzenia na nowe Xiaomi Redmi S2 3/32GB Dual SIM LTE Dark Grey. Koszt wymiany Urządzenia przewyższa posiadany limit na wykonanie wymiany. Całkowity koszt wymiany Urządzenia wynosi 798 zł.
Zgodnie z § 7 ust 1 regulaminu: „W ramach Usługi Klient otrzymuje odnawialny co rok kwotowy Limit na wykonanie Napraw. Limit ten wynosi 800 zł brutto, niezależnie od liczby Napraw możliwych do zrealizowania w ramach tego Limitu”.
W związku z powyższym, proponujemy dopłatę do naprawy.
Jeśli zdecyduje się Pan na dopłatę prosimy o dokonanie wpłaty kwoty 116 zł wynikającej z różnicy między wartością naprawy urządzenia, a przysługującym Limitem i potrąceniem kosztów transportu.
Wpłaty należy dokonać na numer konta bankowego:....
W przypadku braku zgody na dopłatę zgodnie z § 7 ust 13 regulaminu: przysługuje Panu prawo do:
- a) dokonania naprawy we własnym zakresie i wykorzystania Limit przy kolejnej Naprawie,
- b) zdecydowania na naprawę w nieautoryzowanym Punkcie naprawczym ze skutkiem utraty Gwarancji dla Urządzenia,
- c) zdecydowania się na częściową naprawę Urządzenia, jeśli jest ona możliwa w ramach Limitu, niedającą gwarancji działania Wyświetlacza lub samego Urządzenia.
Uprzejmie proszę o podjęcie decyzji w sprawie w przeciągu 5 dni od otrzymania wiadomości. Informację zwrotną proszę przekazać na adres e-mail infolinia@ucare.pl lub pod numerem telefonu 48 3702277.
Pozdrawiam/Best regards
Damian Likwidator szkód
|
||||||
|
||||||
|
||||||
Sąd Rejonowy dla m. st. Wklszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; KRS: 0000431665, NIP: 5342487752. Wysokość kapitału zakładowego: 500 000 zł, kapitał wpłacony w całości. |
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naprawa szybki
Witam,
Dołączam się do całego wątku i komentarzy.
21 czerwca zostało przyjęte zgłoszenie o uszkodzeniu urzadzenia, a następnego dnia pojawił się kurier. Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że to początek niekończącej się dyskusji z konsultantami i firmą, więc ucieszyłam się na myśl o sprawnym działaniu firmy. Po tygodniu od odbioru urządzenia (29.06) sama zadzwoniłam aby zapytać co się dzieje z telefonem, bo status cały czas brzmi: "odebrany przez kuriera", dowiedziałam się że trzeba im przesłać pieniądze. Okej, zapytałam czy jak wyśle im potwierdzenie przelewu to przyspieszą termin naprawy: "Oczywiście, telefon zostanie od razu przekazany do naprawy. Powinna go Pani dostać w przeciągu 3-4 dni roboczych."... ok... wysłałam potwierdzenie. 9 lipca zadzwoniłam by zapytać co się dzieje z telefonem, bo miał być u mnie do 6 lipca. Otrzymałam magiczną wiadomość o tym, że "brakuje części i serwis na nie czeka". Nosz k@#@! 16 lipca dalej brakuje części. Nie można się skontaktować z serwisem i nie wiadomo kiedy będzie telefon. Brak daty przewidywanego czasu naprawy doprowadza mnie do szału. Dzisiaj mijają 4 tygodnie odkąd nie mam telefonu, pracuję na nim i jest mi bardzo potrzebny. Owszem mam Sony Xperia, który doprowadza mnie do białej gorączki, ale nie po to wzięłam Samsunga Galaxy S8, żeby męczyć się 4 tygodnie na kiepskim.
Najśmieszniejsze jest to, że obdzwoniłam i poszłam do wielu serwisów w mieście i dowiedziałam się, że na części i naprawę tego telefonu potrzebowaliby około 1 GODZINY (nie tygodnia, nie miesiąca,nie roku - godziny), bo większość serwisów ma części u siebie. Na 11 serwisów tylko 2 nie miały części na miejscu, ale powiedzieli, że przesyłka to 2 dni robocze więc jak oddam telefon w poniedziałek to najpóźniej dostanę go w czwartek.
Czy tylko mi się wydaje że płacąc ubezpieczenie tracę niepotrzebnie pieniądze na firmę, która nie potrafi się wywiązać że swoich obowiązków? Wolałabym zapłacić za całość naprawy, a nie mieć telefonu godzinę, niż refundacje 700 zł (bo tylko w umowie jest 800 zł, nie w rzeczywistości) i stracić telefon na miesiąc lub więcej. Nie wiem kiedy dostanę ten telefon, a jeśli będzie z nim coś nie tak to opadną mi ręce.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naprawa szybki
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »