Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Naprawa szybki


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 20
  • 11
  • 1

Naprawa szybki

Otrzymałem odpowiedź z serwisu. Dla rozjaśnienia dodam że opisany niżej telefon trafił do serwisu z pająkiem na dotyku( dotyk działa, lcd działa) i odklejoną tylnią klapką obudowy. Huawei p9 lite 2017. To czy nowy telefon przyjdzie opisze jeszcze....

------------------------------------------------------------

 

 

 

 

Szanowny  Panie,

 

 

Digital Care Sp. z o.o. działając w imieniu i na rzecz Orange Polska S.A. uprzejmie informuje, iż serwis dokonał ekspertyzy uszkodzeń Urządzenia HUAWEI P9.

 

Informujemy, że zgodnie z § 6, ust. 1a regulaminu usługi „Orange Smart Care”, Usługa obejmuje swoim zakresem usunięcie Uszkodzenia Wyświetlacza (tj. naprawę lub wymianę Wyświetlacza), a także naprawę lub wymianę Obudowy, aparatu (przedniego lub tylnego) oraz przycisków, o ile Obudowa, aparat lub przyciski uległy Uszkodzeniu wraz z Wyświetlaczem, jeżeli zachodzi konieczność naprawy lub wymiany tych elementów Urządzenia.

 

Uprzejmie informujemy, że ekspertyza serwisowa wykazała brak możliwości naprawy urządzenia i serwis wskazał możliwość wymiany urządzenia na nowe Xiaomi Redmi S2 3/32GB Dual SIM LTE Dark Grey. Koszt wymiany Urządzenia przewyższa posiadany limit na wykonanie wymiany. Całkowity koszt wymiany Urządzenia wynosi 798 zł.

                   

Zgodnie z § 7 ust 1 regulaminu: „W ramach Usługi Klient otrzymuje odnawialny co rok kwotowy Limit na wykonanie Napraw. Limit ten wynosi 800 zł brutto, niezależnie od liczby Napraw możliwych do zrealizowania w ramach tego Limitu”.

 

W związku z powyższym, proponujemy dopłatę do naprawy.

 

Jeśli zdecyduje się Pan na dopłatę prosimy o dokonanie wpłaty kwoty 116 zł wynikającej z różnicy między wartością naprawy urządzenia, a przysługującym Limitem i potrąceniem kosztów transportu.

Wpłaty należy dokonać  na numer konta bankowego:....

 

W przypadku braku zgody na dopłatę zgodnie z § 7 ust 13 regulaminu:  przysługuje Panu prawo do:

  1. a) dokonania naprawy we własnym zakresie i wykorzystania Limit przy kolejnej Naprawie,
  2. b) zdecydowania na naprawę w nieautoryzowanym Punkcie naprawczym ze skutkiem utraty Gwarancji dla Urządzenia,
  3. c) zdecydowania się na częściową naprawę Urządzenia, jeśli jest ona możliwa w ramach Limitu, niedającą gwarancji działania Wyświetlacza lub samego Urządzenia.

 

Uprzejmie proszę o podjęcie decyzji w sprawie w przeciągu 5 dni od otrzymania wiadomości. Informację zwrotną proszę przekazać na adres e-mail infolinia@ucare.pl  lub pod numerem telefonu 48 3702277. 

 

 

Pozdrawiam/Best regards

 

Damian

Likwidator szkód

 

 
       
   

Digital Care sp. z o.o.
ul. Komitetu Obrony Robotników 48 
02-146 Warszawa, Polska

www.digitalcaregroup.com
NIP: 534-24-87-752

   

Sąd Rejonowy dla m. st. Wklszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; KRS: 0000431665, NIP: 5342487752. Wysokość kapitału zakładowego: 500 000 zł, kapitał wpłacony w całości.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6237
  • 23

Naprawa szybki

@maciej_nicewicz

Toż to droższe niż nowy telefon Emotikon: Wściekły


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32732
  • 38476
  • 1384

Naprawa szybki

116 zł to drogo?

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 5
  • 0

Naprawa szybki

Witam,

Dołączam się do całego wątku i komentarzy.

21 czerwca zostało przyjęte zgłoszenie o uszkodzeniu urzadzenia, a następnego dnia pojawił się kurier. Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że to początek niekończącej się dyskusji z konsultantami i firmą, więc ucieszyłam się na myśl o sprawnym działaniu firmy. Po tygodniu od odbioru urządzenia (29.06) sama zadzwoniłam aby zapytać co się dzieje z telefonem, bo status cały czas brzmi: "odebrany przez kuriera", dowiedziałam się że trzeba im przesłać pieniądze. Okej, zapytałam czy jak wyśle im potwierdzenie przelewu to przyspieszą termin naprawy: "Oczywiście, telefon zostanie od razu przekazany do naprawy. Powinna go Pani dostać w przeciągu 3-4 dni roboczych."... ok... wysłałam potwierdzenie. 9 lipca zadzwoniłam by zapytać co się dzieje z telefonem, bo miał być u mnie do 6 lipca. Otrzymałam magiczną wiadomość o tym, że "brakuje części i serwis na nie czeka". Nosz k@#@! 16 lipca dalej brakuje części. Nie można się skontaktować z serwisem i nie wiadomo kiedy będzie telefon. Brak daty przewidywanego czasu naprawy doprowadza mnie do szału. Dzisiaj mijają 4 tygodnie odkąd nie mam telefonu, pracuję na nim i jest mi bardzo potrzebny. Owszem mam Sony Xperia, który doprowadza mnie do białej gorączki, ale nie po to wzięłam Samsunga Galaxy S8, żeby męczyć się 4 tygodnie na kiepskim.
Najśmieszniejsze jest to, że obdzwoniłam i poszłam do wielu serwisów w mieście i dowiedziałam się, że na części i naprawę tego telefonu potrzebowaliby około 1 GODZINY (nie tygodnia, nie miesiąca,nie roku - godziny), bo większość serwisów ma części u siebie. Na 11 serwisów tylko 2 nie miały części na miejscu, ale powiedzieli, że przesyłka to 2 dni robocze więc jak oddam telefon w poniedziałek to najpóźniej dostanę go w czwartek.
Czy tylko mi się wydaje że płacąc ubezpieczenie tracę niepotrzebnie pieniądze na firmę, która nie potrafi się wywiązać że swoich obowiązków? Wolałabym zapłacić za całość naprawy, a nie mieć telefonu godzinę, niż refundacje 700 zł (bo tylko w umowie jest 800 zł, nie w rzeczywistości) i stracić telefon na miesiąc lub więcej. Nie wiem kiedy dostanę ten telefon, a jeśli będzie z nim coś nie tak to opadną mi ręce.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 20
  • 11
  • 1

Naprawa szybki

800 brutto !!!! I o to i u mnie chodziło. 


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 20
  • 11
  • 1

Naprawa szybki

Finalnie zdecydowałem sie na nowy telefon. Zapłaciłem. Po 2 dniach był u mnie. Po 5 dniach zadzwoniłi ze oddadza 116 zł bo jego cena spadła. Stary telefon mogą wam zawsze rówbież odesłać(pytałem), ale usługa ubezpieczenia zostanie automatyczbie wyłączona. Gdyby ktoś miał pytania pisać priv.