- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty
Temat "zawisł", nie wiemy czy @erykoles zrezygnował, czy może udało mu się osiągnąć to czego oczekiwał i nie wraca na NO. Może były jakieś przejściowe problemy z logowaniem do usługi.
Na wszelki wypadek pozwolę sobie dopowiedzieć, z obrazkami... jak wygląda kwestia poczty w Multibox, bo nie jestem do końca pewny, co autor miał na myśli pisząc "po zalogowaniu się do Multiboxa mam informację nie jesteś użytkownikiem usługi... ", i dalej pyta jak może aktywować pocztę...
Otóż zalogowanie danymi zarejestrowanego konta (p. z adresu, który podał @ketrasaArtur) prowadzi mnie na stronę o następującym wyglądzie:
gdy kliknę "przejdź do wiadomości email" otwiera mi się okno z wiadomościami. Działają mi również zakładki SMS i MMS, oraz Kalendarz i Kontakty; ale tam chcę zwrócić uwagę na zakładkę "ustawienia" - bo zakładam, że @erykoles tam klikał
Przede wszystkim ramka u samej góry... informująca o tym, że usługi MMSowe, dla klientów którzy korzystają z numerów nie będących w puli abonentów Orange, są wyłączone... Ale przechodząc niżej mam informacje o tym z jakiej wersji pakietu korzystam, oraz możliwość zmiany na "wyższy", czy też uruchomienie odrębnej usługi "album MMS". Przypominam, że w jednym z wcześniejszych postów zalinkowałem regulamin usługi Multibox...
Przy okazji, kliknąłem "włącz" w kolumnie usługi w wersji Gold, wydaje się, że można zwiększyć poziom, bo pojawiło mi się okno z informacjami o warunkach zakupu ...
@erykoles , możesz się odezwać, napisać co i jak z Twoim dostępem do usługi?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »