Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 4
  • 6
  • 0

Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty

Po zalogowaniu do multibox mam z lewej strony informację:

"Obecnie nie jesteś Użytkownikiem usługi MultiBox."

Próbując włączyć usługe Multibox, akceptuję regulamin, klikam "zamawiam i płacę" i pojawia się:

 

"Zmiana usługi Multi Box nie jest możliwa."

 

dlaczego? jak moge aktywować pocztę w multibox?

 

z góry dziekuje za informacje

Eryk

9 ODPOW. 9
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5063
  • 8060
  • 162

Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty

@erykoles  na czat to wyjaśnić 😎

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 4
  • 6
  • 0

Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty

Konsultant z infolinii odesłał mnie tutaj... 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4062
  • 6971
  • 143

Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty

@erykoles jeśli dobrze pamiętam to "usługa" multibox została "zachowana" dla klientów, którzy mieli ją aktywowaną wcześniej (przed migracją do Nowego Mój Orange)... Co oznaczałoby, że "nowy klient nie może jej włączyć ani zmienić  opcji na Gold bądź Platinum.

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8979
  • 14102
  • 274

Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty

@erykoles zaloguj się do MultiBox-a numerem telefonu bądź loginem:

https://www.orange.pl/zalogowanie.phtml?redirect=true

 

Jeżeli nie jesteś klientem Orange, to z poczty nie będziesz mógł skorzystać.

 

 

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 4
  • 6
  • 0

Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty

@ketrasa logowałem się zarowno na numer, login, uzytkownika, zawsze te same komunikaty co w poście. 

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 4
  • 6
  • 0

Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty

@Misiek62 na to wygląda. dzieki na info.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4062
  • 6971
  • 143

Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty

@erykoles  sprawdź w regulaminie, czy spełniasz warunki korzystania z usługi.

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8979
  • 14102
  • 274

Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty

@erykoles przed chwilą zarejestrowałem nowy numer i aktywowałem pocztę w ustawieniach wybierając MultiBox usługa bezpłatna. Wszystko działa prawidłowo, poczta aktywowana.

 

Czy masz numer na abonament, czy na kartę?

Ja aktywowałem na numerze na kartę.

 

Musisz mieć zarejestrowana usługę w Orange i na tą usługę zakładasz konto w MultiBox-ie, inaczej nie będzie możliwości aktywowania poczty w Orange.

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8979
  • 14102
  • 274

Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty

@erykoles zarejestrowałem też konto, że nie jestem użytkownikiem Orange. Wtedy nie mam możliwości aktywowania poczty. Z zarejestrowanym kontem i usługą np. numerem telefonu pocztę można aktywować w ustawieniach. Tak więc dla nowo zarejestrowanych użytkowników poczta dalej jest dostępna i można ja aktywować w MultiBoxie.

 

Do logowania bezpośrednio do poczty polecam link:

https://poczta.orange.pl/