Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Multibox- konto e-mail.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

Multibox- konto e-mail.

@matiigro@luk23, wina najprawdopodobniej leży po naszej (Orange) stronie, przepraszamy, powoli kończymy już przeniesienie skrzynek na nowe platformy i może to powodować przejściowe problemy z serwerami. Więcej informacji i aktualne statusy znajdziecie w temacie, który podrzucili koledzy wcześniej: https://nasz.orange.pl/t5/Inna-oferta/FAQ-Multi-Box-przeniesienie-poczty-e-mail-oraz-zmiana-regulami...

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 156
  • 157
  • 3

Multibox- konto e-mail.

Multibox nie dziala, na stronie skrzynka odbiorcza lezy, a w konfiguracji klienta wywala bledne dane.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Multibox- konto e-mail.

Sama usługa na teraz działa. Na pewno wpisujesz dobre dane do logowania?

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 156
  • 157
  • 3

Multibox- konto e-mail.

Ja mam tak jak w zalączniku,

Pokaż szczegóły
Konto nie jest dostępne. Spróbuj ponownie później.

na kazdym z kont.


Screenshot_20180828-090122_Samsung Internet.jpg


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Multibox- konto e-mail.

To nie jest problem z całą usługą, a z Twoim indywidualnym kontem. Może być to związane z wyłączeniem numeru w sieci Orange, blokadą windykacyjną, dokonaną cesją i innymi sytuacjami. Jeśli ostatnio nic nie zmieniałeś w swoich usługach w Orange, to zgłoś problem na BOK http://orange.pl/kontakt

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 156
  • 157
  • 3

Multibox- konto e-mail.

Na wszystkich moich nowo założonych kontach i tych starych mam ten sam błąd. Chyba że te wszystkie konta łączą się z jakimś numerem PESEL czy czymś wiążąc osobe. Mam w Orange z 10 usług.

 

Odpowiedź 1:

Pokaż szczegóły
Zapozaliśmy się z Pana zgłoszeniem i faktycznie usluga MultiBox nie jest już dostępna przez stronę Orange. Pana konta są aktywne dlatego zapraszamy do logowania się na stronie poczta.orange.pl

Odpowiedź 2:

 Zapoznaliśmy się z Pana zgłoszeniem dotyczącym logowania i korzystania z aliasów w MultiBox numeru 511, 506 i 18473. Sprawdziliśmy, funkcjonalność e-mail obecnie jest jedynie na koncie MultiBox z loginem *******ludwik czyli dla numeru 511. Dla numeru 18473 konto ludwik******* nie ma funkcjonalności e-mail. Odnośnie numeru 506 nie jest zarejestrowany na stronie orange.pl. Zapraszamy do pełnej rejestracji w nowym Mój Orange. Pozdrawiamy, Orange

I co teraz z tym fantem zrobić? Pisać na Skierniewice? 2 rozbieżne wersje w dodatku na stronie poczta.orange.pl też wyświetla dane "Błąd połączenia z serwerem".

 

Co więcej nie dano mi skorzystać z nowego Mój Orange jak piszą w drugiej odpowiedzi.

 

Numery wyedytowałem.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Multibox- konto e-mail.

Jeśli nie masz kont, to mususz najpierw włączyć Multiboxa. Ew logujesz się danymi do nowego mój Orange, bo tu powinieneś się logować jak dp starej wersji serwisu. Odzyskanie kont po skasowaniu raczej nie jest możliwe.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 156
  • 157
  • 3

Multibox- konto e-mail.

Jak odzyskanie kont po skasowaniu?

Pozatym Orange coś bredzi, ktoś z działu technicznego napisał bzdury, wg. strony mam aktywnego MultiBoxa, zakładka pokazuje "Wyłącz" czyli jest włączona, a obok pisze mój adres email (dla każdego konta inny) i "Obecnie jesteś Użytkownikiem usługi MultiBox.".  Problem mam z zakładką e-mail i ustawienia e-mail, ten sam komunikat. Dodatkowo jak chce skonfigurować pocztę to błedne dane logowania, tak samo jak na poczta.orange.pl to jak innaczej mam zarejestrować email/konto/alias jak wszędzie pokazuje że mam.

 

W jaki sposób mam się zalogowac do nowego Moj Orange jak nie dostałem zaproszenia?

 

Normalnie loguje się loginem, dla każdej uslugi innym.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Multibox- konto e-mail.

A zaloguj się numerem telefonu. Jak nadal jest problem, to trzeba zgłosić ponownie na bok.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 156
  • 157
  • 3

Multibox- konto e-mail.

Jak to sensownie opisać im, bo jak widać albo totalna olewka, albo brak wiedzy i chęci albo jest jakaś totalna rozbieżność że klient widzi Aktywną usługe a po drugiej stronie Orange jako nie aktywną.

 

Jak loguje się numerem telefonu, to system w MultiBox'ie loguje się do aliasu głównego wykorzystanego przy komórce j******ludwik@orange.pl oczywiście z komunikatem "Konto nie jest dostępne" Mogę zmieniać plany z MultiBox na MultiBox Gold czy Platinum, moge dodawac aliasy, moge wejsc na MMSy ale do Poczty email i ustawien poczty email nie moge, ten sam komunikat.