- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox- konto e-mail.
@matiigro, @luk23, wina najprawdopodobniej leży po naszej (Orange) stronie, przepraszamy, powoli kończymy już przeniesienie skrzynek na nowe platformy i może to powodować przejściowe problemy z serwerami. Więcej informacji i aktualne statusy znajdziecie w temacie, który podrzucili koledzy wcześniej: https://nasz.orange.pl/t5/Inna-oferta/FAQ-Multi-Box-przeniesienie-poczty-e-mail-oraz-zmiana-regulami...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox- konto e-mail.
Multibox nie dziala, na stronie skrzynka odbiorcza lezy, a w konfiguracji klienta wywala bledne dane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox- konto e-mail.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox- konto e-mail.
Ja mam tak jak w zalączniku,
na kazdym z kont.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox- konto e-mail.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox- konto e-mail.
Na wszystkich moich nowo założonych kontach i tych starych mam ten sam błąd. Chyba że te wszystkie konta łączą się z jakimś numerem PESEL czy czymś wiążąc osobe. Mam w Orange z 10 usług.
Odpowiedź 1:
Odpowiedź 2:
Zapoznaliśmy się z Pana zgłoszeniem dotyczącym logowania i korzystania z aliasów w MultiBox numeru 511, 506 i 18473. Sprawdziliśmy, funkcjonalność e-mail obecnie jest jedynie na koncie MultiBox z loginem *******ludwik czyli dla numeru 511. Dla numeru 18473 konto ludwik******* nie ma funkcjonalności e-mail. Odnośnie numeru 506 nie jest zarejestrowany na stronie orange.pl. Zapraszamy do pełnej rejestracji w nowym Mój Orange. Pozdrawiamy, Orange
I co teraz z tym fantem zrobić? Pisać na Skierniewice? 2 rozbieżne wersje w dodatku na stronie poczta.orange.pl też wyświetla dane "Błąd połączenia z serwerem".
Co więcej nie dano mi skorzystać z nowego Mój Orange jak piszą w drugiej odpowiedzi.
Numery wyedytowałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox- konto e-mail.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox- konto e-mail.
Jak odzyskanie kont po skasowaniu?
Pozatym Orange coś bredzi, ktoś z działu technicznego napisał bzdury, wg. strony mam aktywnego MultiBoxa, zakładka pokazuje "Wyłącz" czyli jest włączona, a obok pisze mój adres email (dla każdego konta inny) i "Obecnie jesteś Użytkownikiem usługi MultiBox.". Problem mam z zakładką e-mail i ustawienia e-mail, ten sam komunikat. Dodatkowo jak chce skonfigurować pocztę to błedne dane logowania, tak samo jak na poczta.orange.pl to jak innaczej mam zarejestrować email/konto/alias jak wszędzie pokazuje że mam.
W jaki sposób mam się zalogowac do nowego Moj Orange jak nie dostałem zaproszenia?
Normalnie loguje się loginem, dla każdej uslugi innym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox- konto e-mail.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox- konto e-mail.
Jak to sensownie opisać im, bo jak widać albo totalna olewka, albo brak wiedzy i chęci albo jest jakaś totalna rozbieżność że klient widzi Aktywną usługe a po drugiej stronie Orange jako nie aktywną.
Jak loguje się numerem telefonu, to system w MultiBox'ie loguje się do aliasu głównego wykorzystanego przy komórce j******ludwik@orange.pl oczywiście z komunikatem "Konto nie jest dostępne" Mogę zmieniać plany z MultiBox na MultiBox Gold czy Platinum, moge dodawac aliasy, moge wejsc na MMSy ale do Poczty email i ustawien poczty email nie moge, ten sam komunikat.