- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kupno telefonu
Witam, zakupiłem jakąś godzinę temu telefon na stronie orange (nie jestem klientem orange) i do teraz nie przyszło mi potwierdzenie zamówienia na email. O co chodzi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kupno telefonu
@countek zapisałeś sobie numer zamówienia, które otrzymałeś na stronie sklepu?
Jak masz numer zamówienia, to możesz sprawdzić na infolinii lub na czacie na jakim etapie jest Twoje zamówienie.
Może są obecnie jakieś opóźnienia i za jakiś czas e-mail zostanie wysłany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kupno telefonu
Tak mam na szczęście włączoną stronę z numerem zamówienia. Próbowałem sprawdzić to na stronie ze statusami zamówień, lecz tam potrzebny jest numer pesel,a klientem orange nie jestem 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kupno telefonu
@countek zapisz sobie te dane i/lub skopuj, aby nie utracić. Proponuję podpytać się na infolinii 510 100 100, podając numer zamówienia. Jak by nie mogli znaleźć, bo zamówienie się przetwarza, to proponuję sprawdzić za jakiś czas.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kupno telefonu
Niestety w spamie tego nie ma. Pisałem z konsultantką, to mimo tego, że w statusach zamówień widzę je, że jest przyjęte o godzinie 16.45 i jest w trakcie realizacji, to konsultankta u siebie tego zamówienia nie widziała. Jedyne co mi poradziła to poczekać do jutra. Strasznie dziwne mi się to wydaje : [
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kupno telefonu
up
Konsultantki twierdzą, że do zamówienia jest potrzebny numer pesel, bo zamawiałem jako osoba prywatna sam telefon bez żadnych umów. DA SIĘ COŚ Z TYM ZROBIĆ ŻEBYM WIEDZIAŁ CZY KUPIŁEM TEN TELEFON?
______________
* Wpis edytowany - Netykieta - moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś