- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
serwis sprzętu
Witam, kilka tygodni temu do salonu orange w Gdańsku zaniosłam uszkodzoną hulajnogę elektryczną na gwarancji kupioną w sklepie internetowym orange. Hulajnoga miała trafić na serwis do firmy 4cv. Od ponad 2 miesięcy pomimo wielu prób kontaktu z salonem orange w Gdańsku, bok, telefonicznym i mailowym kontaktem z serwisem nic się w tej sprawie nie dzieje. Nikt nie jest w stanie mi odpowiedzieć co się dzieje z moim sprzętem, czy i kiedy zostanie naprawiony. Kolejne osoby z orange, do których jestem odsyłana rozkładają ręce. Serwis nie odpowiada na wiadomości. Zgodnie z gwarancją hulajnoga powinna zostać do mnie odesłana w ciągu 3 tyg.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
serwis sprzętu
@moopi tylko, że w obecnej sytuacji wszystko się przeciąga. Szkoda, że przed kwarantanną narodową nie było informacji o przebuegu naprawy. Zakładam, że masz potwierdzenie oddania sprzętu do naprawy. W Twoim imieniu powinien również salon zadziałać, w którym został dostarczony uszkodzonh sprzęt do naprawy.