Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

serwis sprzętu


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

serwis sprzętu

Witam, kilka tygodni temu do salonu orange w Gdańsku zaniosłam uszkodzoną hulajnogę elektryczną na gwarancji kupioną w sklepie internetowym orange. Hulajnoga miała trafić na serwis do firmy 4cv. Od ponad 2 miesięcy pomimo wielu prób kontaktu z salonem orange w Gdańsku, bok, telefonicznym i mailowym kontaktem z serwisem nic się w tej sprawie nie dzieje. Nikt nie jest w stanie mi odpowiedzieć co się dzieje z moim sprzętem, czy i kiedy zostanie naprawiony. Kolejne osoby z orange, do których jestem odsyłana rozkładają ręce. Serwis nie odpowiada na wiadomości. Zgodnie z gwarancją hulajnoga powinna zostać do mnie odesłana w ciągu 3 tyg.

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18406
  • 52633
  • 708

serwis sprzętu

@moopi tylko, że w obecnej sytuacji wszystko się przeciąga. Szkoda, że przed kwarantanną narodową nie było informacji o przebuegu naprawy. Zakładam, że masz potwierdzenie oddania sprzętu do naprawy. W Twoim imieniu powinien również salon zadziałać, w którym został dostarczony uszkodzonh sprzęt do naprawy.