- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam chciałbym się dowiedzieć jak wygląda zwrot środków po nie odebraniu sprzętu z salonu bez umowy płatność została wykonana z karty wirtualnej skrill czy trzeba to gdzieś zgłosić lub ile poczekać?
________________
* Doprecyzowałem temat wątku oraz przeniosłem go z działu Dekodery i inne – moderator Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzwoniłem właśnie na infolinię i pan powiedział że po 5 dniach się automatycznie anuluje i środki zostaną zwrócone dzięki za odpowiedź wszystkich temat rozwiązany
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot?
@DiamondRose94 dopytam. Anulowales transakcje? Samo nieodebrane nie jest chyba równoznaczne z rezygnacją..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzwoniłem właśnie na infolinię i pan powiedział że po 5 dniach się automatycznie anuluje i środki zostaną zwrócone dzięki za odpowiedź wszystkich temat rozwiązany