- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szukam pomocy. Byłem abonentem Multimedia Polska a w zasadzie jej części dostarczającej energie do klientów.
Któregoś pięknego dnia, gdy popijałem kawę i zagryzałem ciasteczkiem listonosz przyniósł list od Orange Energia z napisaną wspaniałą polszczyzną wiadomością że już nie jestem klientem Multimedii ale Orange Energia, ale żebym się nie przejmował i spokojnie popijał kawę bo będzie na pewno jeszcze lepiej i sprawniej i tak naprawdę nic się nie zmieni. Więc spokojnie popijałem kawkę i zagryzałem ciasteczkami aż do grudnia 2017. Znowu zapukał listonosz, no i niestety przestało być przyjemnie. Znowu wspaniałą polszczyzną "Zespół Orange Energia" cokolwiek by mogło to znaczyć napisał (tak w skrócie). 31 stycznia 2018 kończy się panu umowa która podpisana była jeszcze z Multimedia i my chcemy panu dogodzić i mamy wspaniałą ofertę na przydłużenie umowy, ale!!!. No właśnie ale nie możemy się do pana dodzwonić, więc proszę zadzwonić pod numer 801 111 333 gdzie zapozna się pan z naszą ofertą (to ważne).
Tu chcę wyjaśnić że telefon posiadam od wielu lat w "ORANGE" która jest matką czy córką to już niech obie firmy sobie wyjaśnią(w tym się nie łapię) i co najważniejsze chyba mają konflikt w rodzinie bo jedna nie może się dodzwonić do abonenta drugiej. Ponieważ w piśmie (tym ostatnim), postraszono mnie ,że jeśli nie podpiszę z nimi umowy (do 31 grudnia) lub jakimśkolwiek innym dostawcą to będę musiał ponieść koszty dodatkowe koszty związane z uruchomieniem sprzedaży rezerwowej, więc usilnie zacząłem podejmować próby w celu skontaktowania się z Orange Energia. No niestety tu zaczął się horror. Zadzwoniłem na 801 111 333 i przedstawiłem informację o piśmie i mojej sytuacji, pani zapewniła że pracownicy już pracują nad ofertą dla mnie i jeszcze dziś do mnie zadzwonią. Odczekałem dzień i nic.
Drugiego dnia zgłosiłem przez czat i biuro obsługi problem z dodzwonieniem się do mnie z Orange Energia i poprosiłem o sprawdzenie moich zgód na telefonie, czy nie mam zablokowanych możliwości odbierania ofert, podobno wszystko gra i pani była zdziwiona że nie można się do mnie dodzwonić. Zapisałem sobie te wszystkie czaty i nagrałem rozmowy z błaganiem o możliwość dodzwonienia się do mnie. Ponieważ wszystko ma być ok, zadzwoniłem ponownie na numer Orange Energia 801 111 333 i przedstawiłem mu problem przedstawiając mu mój problem i podając że Orange Energia i ja mamy nie kompatybilne sieci i nie dodzwaniamy się (znaczy w jedną stronę), więc może będzie łaskaw przełączyć mnie do konsultanta fachowego (mimo że miałem podany ten telefon do kontaktu pan nie był władny zawierać umowy) i rozwiążemy ten problem. Ale tu wystąpił nowy problem (Ci prawdziwi) konsultanci mają telefony chyba z zdemontowanymi dzwonkami bo do nich nie można zadzwonić, tylko oni mogą do mnie zadzwonić i pan się uparł że może mnie zapisać na rozmowę na jutro i nić nie pomogło tłumaczenie że wczoraj byłem omówiony na wczoraj i prawdopodobnie dziś na jutro nie będzie bardziej wydajne. Nic mi nie pozostało więc się umówiłem na jutro. No i tu można by to wziąć to za śmieszne, ale prawda jest taka że każdy dostawca przeważnie chce mieć umowę co najmniej pełny miesiąc przed wejściem umowy w życie (tak zresztą napisała Orange Energia) więc praktycznie kończy mi się czas na podpisanie z innym dostawcą. Jedynie co mam do zapytania czy jutro będzie śmiesznie, śmieszniej czy tragicznie. Właśnie wczoraj na filmie usłyszałem że z groteski do tragedii jest bardzo blisko. Nic z nadzieją czekam, czy dziś na jutro będzie lepsze niż wczoraj na wczoraj.
Pozdrawiam K.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem się rozwiązał, trochę tak jak przypuszczałem miałem zlecone blokowanie numerów zastrzeżonych. Na Szczęście domyśliłem się i wczoraj zniosłem blokadę. Trudno tylko wytłumaczyć że tak poważna firma jak Orange się ukrywa i nie przedstawia choćby jakimś wspólnym numerem (pewnie to problem techniczny, ups dla takiej małej firmy). W liście wysłanym pocztą też po ludzku nie napisali że problem polega na odrzucaniu ukrytych numerów tylko że z powodów technicznych i kazali dzwonić do nich a potem znowu oddzwaniali z ukrytego numeru więc powstawało błędne koło. Gdybym w końcu nie zaczął kombinować (choć nie jestem łącznościowcem) to ta droga prowadziłaby do nikąd, szczególnie że salony też nie obsługują klientów Multimedii. A tak naprawdę dopiero w czasie rozmowy dowiedziałem że istnieją dwie firmy Orange Energia, jedna do normalnych klientów a druga do tzw. "nienormalnych" klientów z Multimediów, różnią się tylko chyba ograniczoną i nieograniczoną odpowiedzialnością jak zrozumiałem.
Pozdrawiam K.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to Orange Energia nie może się dodzwonić do abonenta Orange w celu przedłużenia umowy.
@karambolekx, nie prościej bez groteski i niepotrzebnych nerwów? Zobacz sobie tutaj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to Orange Energia nie może się dodzwonić do abonenta Orange w celu przedłużenia umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to Orange Energia nie może się dodzwonić do abonenta Orange w celu przedłużenia umowy.
Myślisz że będzie łatwo, choć może łatwiej bo jak się łapie nowego klienta jest się milszym, ale niestety ja nie nowy, ale tylko mam przydłużyć umowę i w zasadzie tą opcją nie mogę iść. A na 110% to Ci sami konsultanci co dziś na wczoraj umawiają a nawet jak umówią dziś na jutro, to po tylu próbach pewnie i tak mój numer nie będzie dostępny dla konsultanta Orange Energia bo to przecież ci sami ludzie i te same telefony.
Pozdrawiam K.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to Orange Energia nie może się dodzwonić do abonenta Orange w celu przedłużenia umowy.
Dzięki za podpowiedź może to będzie kompetentna osoba. Taką mam nadzieję.
Pozdrawiam K.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to Orange Energia nie może się dodzwonić do abonenta Orange w celu przedłużenia umowy.
No jeszcze jedna refleksja jakby nie były umowy gotowe to czemu wysłali list i napisali że będę mógł zapoznać się z ofertą, zresztą sam fakt że podjęli jakieś nieudane próby skontaktowania się ze mną świadczy że muszą mieć gotowe umowy.
Pozdrawiam K.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to Orange Energia nie może się dodzwonić do abonenta Orange w celu przedłużenia umowy.
Jedyna strona z info to http://orangeenergia.pl/ choć w Twojej sprawie nie wiele pomoże.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to Orange Energia nie może się dodzwonić do abonenta Orange w celu przedłużenia umowy.
No właśnie jeden z konsultantów mi dziś powiedział, że jak jutro nie będzie telefonu, to żebym udał się do salonu to "CHYBA" (dokładnie tak powiedział) przedstawią mi ofertę, więc "CHYBA" to też nieznany dla nich jeszcze temat.
Pozdrawiam K.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to Orange Energia nie może się dodzwonić do abonenta Orange w celu przedłużenia umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem się rozwiązał, trochę tak jak przypuszczałem miałem zlecone blokowanie numerów zastrzeżonych. Na Szczęście domyśliłem się i wczoraj zniosłem blokadę. Trudno tylko wytłumaczyć że tak poważna firma jak Orange się ukrywa i nie przedstawia choćby jakimś wspólnym numerem (pewnie to problem techniczny, ups dla takiej małej firmy). W liście wysłanym pocztą też po ludzku nie napisali że problem polega na odrzucaniu ukrytych numerów tylko że z powodów technicznych i kazali dzwonić do nich a potem znowu oddzwaniali z ukrytego numeru więc powstawało błędne koło. Gdybym w końcu nie zaczął kombinować (choć nie jestem łącznościowcem) to ta droga prowadziłaby do nikąd, szczególnie że salony też nie obsługują klientów Multimedii. A tak naprawdę dopiero w czasie rozmowy dowiedziałem że istnieją dwie firmy Orange Energia, jedna do normalnych klientów a druga do tzw. "nienormalnych" klientów z Multimediów, różnią się tylko chyba ograniczoną i nieograniczoną odpowiedzialnością jak zrozumiałem.
Pozdrawiam K.