Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Digital Care - Nota obciążeniowa


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 7
  • 0

Digital Care - Nota obciążeniowa

Odesłałem telefon 08.06.2021 na naprawę telefonu, okazało się że nie ma części, i digital care po 30 dniach miało mi przedstawić ofertę na nowe urządzenia, oferta dotarła dopiero 03.08.2021 czyli prawie 2 miesiące po terminie. Czy jest jakaś możliwość aby przenieść ratę za sprzęt ( 1 miesiąc) na digital care które przetrzymywało moje urządzenie nie oferując nowego urządzenia. Nie zamierzam płacić raty za sprzęt skoro leżał w serwisie w dodatku serwis nic sobie z tego nie robi, wielokrotnie pisałem meila czy to do digital czy do rzecznika i nie spotkałem się z żadną odpowiedzią. Spotkał się ktoś z podobnym problemem ?

8 ODPOW. 8

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Digital Care - Nota obciążeniowa

Takiej opcji nie ma. Raty należy opłacać niezależnie od sprawności sprzętu.

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12784
  • 52607
  • 600

Digital Care - Nota obciążeniowa

@paniedarek raty i tak trzeba zapłacić, czy teraz czy miesiąc później... Możesz jednak wnioskować o rekompensatę z tytułu nie rozpatrzonej pozytywnie reklamacji/ naprawy

P. S. Sugeruje nie reklamowanie usługi, która przecież działa w innym telefonie, a reklamacje uslugi ubezpieczenia telefonu


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Digital Care - Nota obciążeniowa

Nie ma co sugerować reklamacji bo usługi telekomunikacyjne są świadczone bez przerwy. Raty nie są za korzystanie z urządzenia, a jego zakup. Nie dochodzmy do absurdów że jak się nie korzysta to rat nie trzeba płacić.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 7
  • 0

Digital Care - Nota obciążeniowa

A czy absurdem nie jest ze maja 30 dni na oferte a oferta jest po blisko 60 dniach i w tym czasie przetrzymuja telefon bez jakichkolwiek informacji. A czy absurdem nie jest ze infolinia czy wielka pani rzecznik nie racza odpisac na zadnego meila?

 

Kazdy telefon na infolinie konczyl sie tak samo ze jutro otrzymam oferte i tak zbywany bylem przez 2 tygodnie. Jedynym absurdem to jest podejscie do klienta i robienie z niego idioty.

Dzieki! Sugestia z ubezpieczeniem to dobry pomysl.

 

______________

Scalenie wpisów - Rafał


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Digital Care - Nota obciążeniowa

Są trzy różne czynności:
1) umowa na abonament na usługi telekomunikacyjne
2) umowa na zakup na raty
3) umowa ubezpieczenia.
Jeśli w umowie ubezpieczenia nie ma słowa o spłacie rat, to Ci się to nie zależy. Poza tym radzę nie łączyć spraw bo jeśli otrzymasz ulgę - to pamiętaj o odprowadzeniu podatku.

Niestety to się nie łączy miedzy sobą.

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12784
  • 52607
  • 600

Digital Care - Nota obciążeniowa

@paniedarek , @Piotrekk85  mówimy tylko o umowie ubezpieczeniowej


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Digital Care - Nota obciążeniowa

Tak, ale trzeba złożyć reklamację dot. ubezpieczenia na piśmie. Niestety sam regulamin nie przewiduje odszkodowania za brak terminów. Jeśli przez 30 dni nie będzie odpowiedzi na reklamację ubezpieczenia, to można zgłosić się do Rzecznika Finansowego.

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12784
  • 52607
  • 600

Digital Care - Nota obciążeniowa

@Piotrekk85 o, tototo..