- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Wojciech napisał(-a)
W dniach 15-25.10.2020 Klienci abonamentowi Orange będą mogli w promocji 15 zł Cashback w Google Play skorzystać z rabatu do 15 zł przy zakupie w sklepie Google Play, jeśli pierwszy raz zapłacą metodą Dolicz do rachunku operatora.
Google Play automatycznie po dwóch minutach od zakupu zrobił zwrot. Czy to znaczy że już nie mogę skorzystać z tej promocji? Przecież to nie moja wina.
_____________
* Wydzielone z tematu Oferty polecane przez Społeczność 👌 – moderator Kinga
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Można jedynie skontaktować się z suportem Google czemu nastąpił zwrot. Być może miałeś blokadę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy utraciłem promocję?
@rahim co Ci zwrócono pieniądze? Jeśli tak, czyli została uiszczona należność, to w jaki sposób, po co chcesz mieć ją doliczoną do rachunku operatora?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy utraciłem promocję?
Nie wiem czy zwrócono czy nie naliczono, ale prosta sprawa. Chciałem aplikację za 17,99 zł, czyli w promocji za 2,99 zł, a teraz pewnie się okaże, że nie będę mógł z niej skorzystać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy utraciłem promocję?
@rahim moim zdaniem, jeżeli transakcja nie doszła do skutku, to powinna dalej być dostępna promocja. W historii płatności powinno to być odnotowane, jeżeli transakcja byłą skuteczna, przychodzi również potwierdzenie na e-mail. Najlepiej jednak to sprawdzić w pomocy technicznej Google, jak już wspomniał @Piotrekk85.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy utraciłem promocję?
Potwierdzenie zakupu przyszło i zaraz zwrot, stąd moje pytanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Można jedynie skontaktować się z suportem Google czemu nastąpił zwrot. Być może miałeś blokadę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy utraciłem promocję?
Nadal nie rozumiem Twojego opisu @rahim ... Przecież sposób zapłaty "dolicz do do rachunku Orange" - opisany w pkt. 17 regulaminu, który podpiął @Piotrekk85 jest dość czytelny. Więc co może być zwracane kupującemu przez Google, skoro nie zapłacił należności doliczonej do faktury od Orange.
Ciekawe czy tę płatną aplikację lub usługę masz, czy możesz z niej korzystać w swoim urządzeniu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy utraciłem promocję?
Chodzi o to, że kupiłem, Orange zapłacił, ja oddałem, więc mi nie odliczą tej kwoty na fakturze, bo Orange dostał zwrot, więc ode mnie nie pobierze. Ale po raz drugi już nie mogę wziąć w promocji. Tak to rozumiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy utraciłem promocję?
@rahim tutaj masz namiar na kontakt w Google Play https://support.google.com/googleplay/gethelp?dark=1
A ta aplikacje dalej masz na telefonie?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »