Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czy utraciłem promocję?

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 0

Czy utraciłem promocję?

@Wojciech napisał(-a)

W dniach 15-25.10.2020 Klienci abonamentowi Orange będą mogli w promocji 15 zł Cashback w Google Play skorzystać z rabatu do 15 zł przy zakupie w sklepie Google Play, jeśli pierwszy raz zapłacą metodą Dolicz do rachunku operatora.


 

Google Play automatycznie po dwóch minutach od zakupu zrobił zwrot. Czy to znaczy że już nie mogę skorzystać z tej promocji? Przecież to nie moja wina.

 

_____________

* Wydzielone z tematu Oferty polecane przez Społeczność 👌 – moderator Kinga

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32809
  • 39046
  • 1391

Czy utraciłem promocję?

Punkt 10 regulaminu jest jasny https://zagrajznami.com/files/Regulamin_promocji_15_zl_Cashback_w_Google_Play_10_2020_ORANGE.pdf

Można jedynie skontaktować się z suportem Google czemu nastąpił zwrot. Być może miałeś blokadę.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32809
  • 39046
  • 1391

Czy utraciłem promocję?

Zapytaj na support Googla.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5501
  • 18630
  • 186

Czy utraciłem promocję?

@rahim  co Ci zwrócono pieniądze? Jeśli tak, czyli została uiszczona należność, to w jaki sposób, po co chcesz mieć ją doliczoną do rachunku operatora?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 0

Czy utraciłem promocję?

Nie wiem czy zwrócono czy nie naliczono, ale prosta sprawa. Chciałem aplikację za 17,99 zł, czyli w promocji za 2,99 zł, a teraz pewnie się okaże, że nie będę mógł z niej skorzystać.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19998
  • 57818
  • 785

Czy utraciłem promocję?

@rahim moim zdaniem, jeżeli transakcja nie doszła do skutku, to powinna dalej być dostępna promocja. W historii płatności powinno to być odnotowane, jeżeli transakcja byłą skuteczna, przychodzi również potwierdzenie na e-mail. Najlepiej jednak to sprawdzić w pomocy technicznej Google, jak już wspomniał @Piotrekk85


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 0

Czy utraciłem promocję?

 

Potwierdzenie zakupu przyszło i zaraz zwrot, stąd moje pytanie.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32809
  • 39046
  • 1391

Czy utraciłem promocję?

Punkt 10 regulaminu jest jasny https://zagrajznami.com/files/Regulamin_promocji_15_zl_Cashback_w_Google_Play_10_2020_ORANGE.pdf

Można jedynie skontaktować się z suportem Google czemu nastąpił zwrot. Być może miałeś blokadę.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5501
  • 18630
  • 186

Czy utraciłem promocję?

Nadal nie rozumiem Twojego opisu @rahim ...  Przecież sposób zapłaty "dolicz do do rachunku Orange" - opisany w pkt. 17 regulaminu, który podpiął @Piotrekk85  jest dość czytelny. Więc co może być zwracane kupującemu przez Google, skoro nie zapłacił należności doliczonej do faktury od Orange. 

Ciekawe czy tę płatną aplikację lub usługę masz, czy możesz z niej korzystać w swoim urządzeniu?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 0

Czy utraciłem promocję?

Chodzi o to, że kupiłem, Orange zapłacił, ja oddałem, więc mi nie odliczą tej kwoty na fakturze, bo Orange dostał zwrot, więc ode mnie nie pobierze. Ale po raz drugi już nie mogę wziąć w promocji. Tak to rozumiem.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2591
  • 7012
  • 189

Czy utraciłem promocję?

@rahim tutaj masz namiar na kontakt w Google Play https://support.google.com/googleplay/gethelp?dark=1

A ta aplikacje dalej masz na telefonie?