- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hej, mam problem z usługą cybertarczy. Od jakoś czwartku po wizycie techników, gdy wchodzę na stronę https://www.cert.orange.pl/cybertarcza
Wyświetla mi się komunikat: "Nie można określić poziomu bezpieczeństwa" Pisałem maila, ale do dzisiaj nikt nie odpowiedział. Proszę o pomoc. Dziękuję.
______________________
*Temat przeniesiony z działu "Internet domowy" i doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Do wczoraj u mnie był cały czas ten błąd. Dziś już go nie ma. Możesz zweryfikować czy u Ciebie też już jest OK?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza nie działa
@luqi nie korzystasz z VPN płatnego przypadkiem, bo wtedy IP inne jest i CybertTarcza nie działa.
Jaki tam router masz i czy zapora aktywna?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza nie działa
Nie korzystam z VPN. Mój router to Tp-Link TD-W9960. Zapora aktywna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza nie działa
To z wizytą techników nie ma nic do rzeczy. U mnie jest ten sam błąd. To w CERT coś się skopało - chyba baza danych IP się im rozjechała.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza nie działa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza nie działa po wizycie techników
u mnie działa. Zrugała mnie, że mam ntpd uruchomiony. Już kiedyś wyłączałem, ale wychodzi na to, że tylko miałem wyłączyć (ntpd_enable="NO").
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Do wczoraj u mnie był cały czas ten błąd. Dziś już go nie ma. Możesz zweryfikować czy u Ciebie też już jest OK?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza nie działa po wizycie techników
Potwierdzam, działa
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »