Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

bgw-pl-orange@mondiamedia.com


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 4
  • 0

bgw-pl-orange@mondiamedia.com

Witam, otrzymałem sms'a od orange z informacją że niewiadomym cudem zasubskrybowałem usługę na jakiejś podejrzanej stronie, z tego Ci widzę kosztowało nie to 12.29 zł. Nigdzie nie klikałem i niczego nie wykupiłem. Zostałem oszukany przez orange? ewentualnie jak mogę to wyłączyć ...

16 ODPOW. 16

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 4
  • 0

bgw-pl-orange@mondiamedia.com

Screenshot_2019-04-03-17-29-00.png


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32809
  • 39041
  • 1391

bgw-pl-orange@mondiamedia.com

Wyłączysz możesz na mój Orange zakładając blokadę na usługi elektroniczne. Lub zgodnie z treścią sms. Masz też w sms mail do reklamacji.

Bez kliknięcia nie doszłoby do aktywacji.
Anonim

Nie dotyczy

bgw-pl-orange@mondiamedia.com

W telefonie skopiuj link do rezygnacji (potem wklej do przeglądarki telefonu) i wchodząc na ich stronę wyłączyć subskrypcję, tak na przyszłość włącz blokadę na usługi elektroniczne i Premium, tak na koniec to nie wina Orange, kliknąłeś gdzieś niechcący lub zamykając reklamę aktywowałeś tą usługę, trzeba na przyszłość uważać i mieć aktywne blokady Premium @uzytkownikxxx 😉


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 4
  • 0

bgw-pl-orange@mondiamedia.com

Problem jest taki z ze nie posiadam no tej stronie konta i nic nie potrafię wyłączyć, z poziomu aplikacji zablokowałem usługi elektroniczne. Czy to wystarcz?Screenshot_2019-04-03-18-05-58.pngScreenshot_2019-04-03-18-06-57.png

Anonim

Nie dotyczy

bgw-pl-orange@mondiamedia.com

@uzytkownikxxxsubskrypcje wyłączysz linkiem co w sms ci przesłali, wystarczy go skopiować i do przeglądarki w telefonie wrzucić, wyłączysz subskrypcję, na ich @ napisz o zwrot kasy, chyba to nie jest skomplikowane 😉


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32809
  • 39041
  • 1391

bgw-pl-orange@mondiamedia.com

Jeśli korzystasz z wifi, to jest konto. Przy mobilnej transmisji danych przez sieć komórkową autoryzacja nie jest potrzebna.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 4
  • 0

bgw-pl-orange@mondiamedia.com

Oczywiście że klikniecie w link nie jest trudne, ale spójrz na treść linku (http://pl.youngtv.mobi/myaccount)

klikniecie w ten link nic nie daje, po prostu otwiera się strona i tyle. konta ram nie mam i nie mam zamiaru zakładać.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32809
  • 39041
  • 1391

bgw-pl-orange@mondiamedia.com

Bo teraz jesteś na wifi. Na internecie komórkowym nie potrzeba weryfikacji.
Anonim

Nie dotyczy

bgw-pl-orange@mondiamedia.com


@uzytkownikxxxnapisał(-a)

Oczywiście że klikniecie w link nie jest trudne, ale spójrz na treść linku (http://pl.youngtv.mobi/myaccount)

klikniecie w ten link nic nie daje, po prostu otwiera się strona i tyle. konta ram nie mam i nie mam zamiaru zakładać.


Konto jak mniemam jest do numeru telefonu przypisane, więc nie po wi-fi a LTe musisz wejść w ten link z telefonu, wtedy powinno dać się wyłączyć subskrypcję, ale jak to nie działa, to blokada Premium i usług elektronicznych, zablokuje dalsze pobieranie kasy, spróbuj odzyskać od tej pokrętnej firmy kasę, napisz na ich @.