- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoki ping
@Anonim okay, dziękuję. Jak nic się nie ustabilizuje to tam zadzwonię. Bo rozumiem, że u Ciebie teraz wszystko działa jak powinno?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoki ping
kamilkeys napisał(-a):@burebusek okay, dziękuję. Jak nic się nie ustabilizuje to tam zadzwonię. Bo rozumiem, że u Ciebie teraz wszystko działa jak powinno?
@kamilkeys, śmiga, jak talala No i już po pierwszej wizycie techników, nie wchodzili potem swobodnie w FunBoxa z racji ustanowienia hasła do modemu Człowiek całe życie się uczy...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoki ping
Tyle pingu z takich parametrów czyli wartość minimalna, mniej nie będzie.
Trzeba byłoby przyciąć prędkość, żeby ping zmniejszyć.
7+8=15 i jeszcze dochodzi 6-7 czyli 21-22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoki ping
Czyli już się nic z tym nie zrobi?
Prędkość jest ok, ale mi chodzi najbardziej o ping, który jest taki ważny podczas gry w CsGo. Na polskich serwerach najnizszy miałem 70.... To trochę dziwne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoki ping
Coś kosztem czegoś u mnie niema większego opóźnienia 8 i 8 na obrazku jest 7 i 8 czasami 6 i 8 z tym, że strona upload jest na sztywno jest zawsze 8.
Automat tak dobiera parametry jak ma być prędkość to kosztem pingu.
celowo przeciążyłem dla pokazania skutków ping do onet.pl.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoki ping
Sprawdziłem dokładnie, że mieszkam 1200m od centrali, czy to za dużo na Vdsl? Czy beda mnie mogli podlaczyc na vdsl?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoki ping
Tłumienie na linii to nie przekłada się na odległość 1200m. tylko na pewno drugie tyle. Nic się nie zrobi, żeby ustabilizować tylko technicy mogą to zmienić, trochę skorygować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoki ping
Poproś o restart dlm albo o ustawienie jak najnizszego interleaver depth (inaczej przeplot, czyli opóźnienia ustawioane by wyeliminować błędy), wytłumacz im, że opóźnienia są dla Ciebie ważne, może się uda. Musisz tylko trafić na kumatego konsultanta o co nie jest łatwo. Na adsl można śmiało wyciągnąć ok. 15-16ms do pierwszego hopa, u ciebie jest to prawie dwa razy wiecej, jak nie dwa razy więcej, więc tu zadziałał dlm, bo linia sypała błędami przy tej synchronizacji. Ustawienie mniejszego przeplotu, może się wiązać z niższą synchronizacją, ale to coś za coś jak nie ma się za dobrej linii a ty takiej nie masz.
Na vdsla nie masz co liczyć, bo jak na 1200m jak piszesz strasznie słabo to u ciebie wygląda, tak jakby w kablach było to dwa razy więcej metrów albo po prostu jakaś niemodernizowana, słabej jakości i/lub zapchana klientami centralka.
Ogólnie to konsultanci co chwile tam się zmieniają, nie zdążą się douczyć i nie będą wiedzieli co ty do nich mówisz i będą się wykręcać, że się nie da. Ty musisz stawa na swoim i wywalczyć, by ten parametr interleaver depth ustawili ci jak najniżej a synchro niech się do tego dostosuje, by snr nie spadło za nisko i by nie rozłączało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wysoki ping
@-brtk- Właśnie skończyłem rozmowę z konsultantem, poprosiłem go o to co mi napisałeś, coś tam niby zresetował i zapytał się czy to pomogło, nie pomogło... Jutro ma przyjść technik i to sprawdzić.