Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wzrost pingu i pogorszenie jakości połączenia w ostatnich tygodniach

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 10
  • 0

Wzrost pingu i pogorszenie jakości połączenia w ostatnich tygodniach

Cześć, w ostatnich tygodniach zauważyłem, że podczas grania na PlayStation w grze online FIFA gdzie (chyba bo tak było zawsze więc raczej nic się nie zmieniło) łączy mnie z serwerami we Frankfurcie wzrósł ping - wcześniej wynosił 20ms, a teraz jest to w granicach 29/30ms. Dodatkowo inni gracze, którzy też korzystają z Orange zgłaszają, że w ostatnich tygodniach pogorszyła się jakość połączenia, występują lagi czy ogólne rozłączenia z serwerami. Rozumiem, że samemu nic w tej kwestii nie da się zrobić i trzeba liczyć, że Orange się tym zajmie. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 26, Specjalista
  • 1018
  • 6312
  • 32

Wzrost pingu i pogorszenie jakości połączenia w ostatnich tygodniach

Musicie to zgłaszać, poprzez czat przykładowo Orange 😎

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

41 ODPOW. 41

Poziom 26, Specjalista
  • 1018
  • 6312
  • 32

Wzrost pingu i pogorszenie jakości połączenia w ostatnich tygodniach

Musicie to zgłaszać, poprzez czat przykładowo Orange 😎


Poziom 18, Komentator
  • 72
  • 170
  • 0

Wzrost pingu i pogorszenie jakości połączenia w ostatnich tygodniach

Ja mam tak samo. Zglaszlaiscie to? Podejrzewam że odp klasyczna, czyli jest ok

 

Dodam że nie tylko fifa. Inne gry to samo. Sprawdzałem bf1 (ok to ea) i genshin impact

 

Zgłosiłem choć.... No wiecie. 

 

Dajcie znać jak coś ktoś się dowie 


Poziom 26, Specjalista
  • 1018
  • 6312
  • 32

Wzrost pingu i pogorszenie jakości połączenia w ostatnich tygodniach

Wszystkie anomalie trzeba zgłaszać, inaczej nie zajmą się tym, bo na logikę po co, jak wszystkim to pasuje, operator nic nie będzie naprawiać czy usprawniać, jest czat i można pisać, bez kosztów jest 😉


Poziom 18, Komentator
  • 72
  • 170
  • 0

Wzrost pingu i pogorszenie jakości połączenia w ostatnich tygodniach

Fifa np została udostępniona w ramach abonamentu więc spory napływ graczy. Myslalem ze to jest przyczyną. Ale genshin impact to zupełnie inna firma, z 23 ms na 30-32.

 

Nie wiem czy to ogarnął, może po prostu zbyt dużo podłączonych klientów i tyle...

 

Edit choć np sprawdzałem teraz - godzina 23.30

Powinien być luz, jest to samo

 

Geshin impact ping 30-33, był 23 kiedyś

 

Moze przeprojektowali jakieś trasy na gorsze, tnąc koszty? 


Poziom 18, Komentator
  • 72
  • 170
  • 0

Wzrost pingu i pogorszenie jakości połączenia w ostatnich tygodniach


@Bartek-182 napisał(-a)

Cześć, w ostatnich tygodniach zauważyłem, że podczas grania na PlayStation w grze online FIFA gdzie (chyba bo tak było zawsze więc raczej nic się nie zmieniło) łączy mnie z serwerami we Frankfurcie wzrósł ping - wcześniej wynosił 20ms, a teraz jest to w granicach 29/30ms. Dodatkowo inni gracze, którzy też korzystają z Orange zgłaszają, że w ostatnich tygodniach pogorszyła się jakość połączenia, występują lagi czy ogólne rozłączenia z serwerami. Rozumiem, że samemu nic w tej kwestii nie da się zrobić i trzeba liczyć, że Orange się tym zajmie.


 

Chyba, że to ogólnie po porostu coś z psn.... Fifa to byłby problem albo z Fifa lub orange, a tu każda gra co sprawdzam ma wyższe pingi

 

W czerwcu ma zostać włączona nowa usluga na Polskę tj ps now. Mają tu serwery postawić. Może jakieś pracę trwają i stąd?

 

(pewno nie)

 

Trzeba by zapytac kogoś kto gra na xbocie na tym internwcie czy ma różnicę 

 

 

 

_____________________

* Wpis poddany edycji - moderator Bartłomiej


Poziom 18, Komentator
  • 72
  • 170
  • 0

Wzrost pingu i pogorszenie jakości połączenia w ostatnich tygodniach

Nie wiem czemu to jest oznacozne jako rozwiązane i kto daje taka plakietke xd

 

Zgłosiłem, dziś jest odpowiedź. Pani która dzwoni przyznaje ze jest magistrem socjologii i się nie zna na tym, może monterów wysłać, za co podziękowałem bo przecież nic się nie zepsuło, ewentualnie coś pomieszali z routingiem nie wiem 


Poziom 31, Ekspert
  • 2921
  • 8800
  • 83

Wzrost pingu i pogorszenie jakości połączenia w ostatnich tygodniach


@Szkieletornapisał(-a)

Nie wiem czemu to jest oznacozne jako rozwiązane i kto daje taka plakietke xd

...


Co do zaznaczania rozwiązań to wszystko znajdziesz tu:

 

https://nasz.orange.pl/t5/O-spo%C5%82eczno%C5%9Bci/O-co-chodzi-z-rozwi%C4%85zaniami-na-forum/m-p/158...

 

Jeśli uważasz że post nie spełnia kryteriów, zgłoś to moderacji.


Poziom 18, Komentator
  • 72
  • 170
  • 0

Wzrost pingu i pogorszenie jakości połączenia w ostatnich tygodniach

Nie spełnia bo nie sposób im zgłosić 🙂 znaczy ja zgłosiłem, ale już wyjaśnię

 

Otóż standardowa procedura i nich to jest piekło. Ot uwaga uwaga, dziś mi pani powiedziała że "jest magistrem socjologii i się nie zna zbytnio więc nie wie co ja mówię" 🙂 pomijając fakt że max czasem pesl nie rozpoznaje

 

No i co ważniejsze, nie ma czegos takiego jak ping u operatora. Nie certyfikuje tego UKE, więc.... 

 

Próbowałem w ten sposób że gracze zauważyli różnice, u mnie kilka ms jest w każdej grze niemal.

Mówię czy można to przekazać gdzieś, że społeczność widzi co może skutkować migracja potem do innych operatorów

 

No wiec pani mówi czy Pan że mi technika wyślę. Po co? Moaj strata czasu, jego nie jemu płacą. Nic się nie zepsuło na słupie przecież.

 

Więc konkluzja: NIE DA SIĘ ZGŁOSIĆ TEGO w rozsądny sposób, a jeśli wiecie komu można to powiedzcie, ktoś w orange kto się "opiekuje" społecznościami

 

 

Nie wiem jak zgłosić do moderacji ze wg mnie rozwiązanie nie jest rozwiązaniem w praktyce 

 

 

 

___________________

*Post poddany edycji zgodnie z zasadami społeczności - moderator Wojciech.


Poziom 36, Guru *
  • 5158
  • 17792
  • 212

Wzrost pingu i pogorszenie jakości połączenia w ostatnich tygodniach


@Szkieletornapisał(-a)

 

Nie wiem jak zgłosić do moderacji ze wg mnie rozwiązanie nie jest rozwiązaniem w praktyce 


Wybierasz post oznaczony jako rozwiązanie, następnie klikasz w trzy kropki w prawym górnym rogu tego postu, z rozwijanego menu wybierasz "Zgłoś", klikasz i w wyskakującej ramce wiadomości do moderacji krótko uzasadniasz dlaczego zgłaszasz, następnie klikasz "Powiadom moderatora" i gotowe.