Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy na linii CS:GO > Światłowód


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 472
  • 732
  • 11

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

No wstyd ale co zrobic. Albo orange +vpn lub inny operator


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 147
  • 143
  • 1

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Racja, poza tym zauwazylem, ze z VPN pingi nie sa takie stabilne jak bez, ale jest to jakies rozwiazanie, szczegolnie dla osob, u ktorych nawet Youtube sprawia problemy, a nie maja mozliwosci skorzystania z uslug innego operatora.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 541
  • 204
  • 0

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

@pawel__b  Dobrze prawi i mnie też to śmieszy. To tak jak iść do dentysty, zapłacić słono za wizytę i dowiedzieć się że spaprał robotę, i trzeba iść do innego i znów płacić.

 

Pewnie vpn jest dużo tańsze, ale jednak. Poza tym skoro ktoś bierze światłowód to nie po to żeby jeszcze dokupywać vpn. Rozumiem jakieś wioski gdzie jest max 10mbps i zrywa często, ale nie dla kogoś kto ma światłowód i to najszybszą opcję u siebie w mieście, bo u mnie 300 jest najszybciej.

 

Zresztą dlaczego mam płacić 100% swojemu dostawcy skoro i tak nie korzystam z ich tras bo leci przez vpn? Tylko w Polsce takie jaja, gdyby obcokrajowcowi powiedzieć że ma się 300mbps fiber ale trzeba używać vpn by pograć albo pooglądać youtube to by się za głowę złapał. Mam znajomego w biednej Serbii i mówi że u niego na 20mbps wszystko śmiga, nawet w 4k youtube obejrzy bez większych lagów. No ale tam Orange na szczęście nie ma...

 

U nas z tym internetem to parodia i tyle w temacie. Zmiana ISP, jedyne wyjście dla kogoś kto ma wybór... gorzej właśnie jak wyboru nie ma, Orange na takich osobach najwięcej żeruje. Płacić jak najwięcej, dostawać jak najmniej.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Warto chodzić do dentysty z dyplomem a nie znachora.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 541
  • 204
  • 0

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Właśnie. Lepiej zapłacić porządnemu dostawcy a nie takiemu znachorowi od sieci jak Orange 😉

 

Fajnie że nawet takimi tekstami próbujesz bronić Orange, problem w tym że piszesz byle co by znów nabić posta. Chociaż w tym wypadku porównałeś Orange do znachorstwa 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Każdy klient Orange ma wybór czy kupić sobie usługę z prywatnym peeringiem czy bez.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 601
  • 1184
  • 2

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

@Piotrekk85

 

No nie zgodzę się z Tobą, problem polega na tym że nie każdy klient Orange ma wybór, owszem w wielu miejscach można wziąć Netie na linii Orange ale już w przypadku światłowodu takiego wyboru nie ma


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Netia nie sprzedaje już BSA na linii Orange dla osób które nie korzystają lub nigdy nie korzystały z Netii lub jej spółek zależnych.

Ale jest DSL, Miejski Ethernet, inne opcje.

I tak uważam, że większość klientów nie ma problemów. Jakoś z okolic Białegostoku czy Olsztyna nikt nie narzeka tyle co z okolic Łodzi czy Śląska...

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 225
  • 108
  • 5

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

@pawel__bTakże można wziąc Orange na linii Neti. Co do @Piotrekk85 w firmie mojego znajomego mają usługe z prywatnym peeringiem co prawda nie od Orange ale ceny są kosmiczne za 100/100 mbps to ok 800 zł netto mc. Więc nie każdego na to stać.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Problemy na linii CS:GO > Światłowód

Dlatego na całym świecie istnieją usługi vpn kosztujące w promocji po 10 zł na miesiąc...

Poza tym dla mnie wątek staje się antymerytoryczny. Do tanga trzeba dwojga i trojga. O ile jeszcze kilka miesięcy temu wpisy były bardziej merytoryczne oddzielające problemy jeszcze na stronie Orange, ostatnio wszystko jest w jednym worku. Rozumiem że niektórzy czytający lub piszący chcieli uzyskać konkretne wsparcie na poziomie biura obsługi klienta, a jak go nie ma to jest forum. Bo obecnie większość takich spraw pisząc mocno kolokwialnie jest olewanych bez merytorycznego sprawdzenia gdzie jest problem. Ale może warto coś z tym zmienić? Te pytanie kieruję do decydujących osób z Orange.