- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem
Dzień dobry!
Tak jak w temacie mam problem z internetem. Chodzi dokładnie o opóźnienia, przez które zrywa połączenie w grach zacina transmisje na żywo itp. Problem najczęściej występuje w godzinach szczytu, jakby sieć była przeciążona. Jednak nie płacę za to aby internet był niestabilny.
Posiadam pakiet z prędkością do 80mb/s więc w połączeniu z niestabilnością łącza nie raz bardziej opłaca zobaczyć coś na telefonie z danych komórkowych aby uniknąć frustracji
Sprawa była nie raz nie dwa zgłaszana na infolinii jednak zdalne metody typu resetowanie routera nie pomagają.
I w tym miejscu chciałbym się dowiedzieć, gdzie najskuteczniej szukać pomocy?
Mieszkam na obrzeżach Katowic, gdzie na około jest światłowód od upc a na mojej uliczce tylko Orange.
Za każdą dobrą radę z góry dziękuję!!
___________
* Wpis poddany edycji - Netykieta - moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem
@Michal1532 wrzuć screena z parametrami linii.
Może takie niestabilne działanie internetu wynika z dużej ilości błędów na linii i/lub problemów na centrali.
Skoro zdalne resety nie zdają egzaminu, to trzeba będzie na miejsce wezwać technika, aby sprawdził na miejscu linię i centralę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem
O jakie parametry linii chodzi??
Technik już był rzekomo, miał przyjść do domu. Mimo że byłem cały dzień w domu nikt się nie zjawił a od orange dostałem tylko smsa że technik zakończył działania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem
@Michal1532 chodzi o parametry linii dane po zalogowaniu na router. Będzie moźna wywnioskować, czy na linii nie na błędów i na jakiej prędkości synchronizuje się linia. Wszystko da się odczytać po zalogowaniu na router.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem
@Michal1532 synchronizacja linii max vDSL, błędów też dużo nie ma. Wygląda, że linia ok, więc coś musi być na centrali, skoro internet działa niestabilnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem
Jak zgłosić coś takiego??? Żeby jakiś technik zobaczył o co chodzi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem
@Michal1532 mozesz zamowic wizyte technika, ale to juz opcja platna chyba ze wina bedzie po stronie Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem
A jeśli chodzi o światłowód w jaki sposób najbardziej skutecznie się ubiegać??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem
Skutecznie sie nie da. Albo Twoj adres jest na liscie do podlaczenia tutaj https://mapbook.uke.gov.pl/
albo go nie ma i bedzie z podlaczeniem ciezko
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »