Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z LoL/CS:S


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Problem z LoL/CS:S

Ja nadal nie rozumiem dlaczego ktoś kto nie ma zielonego pojęcia o grach online, wypowiada się na ich temat i na temat pingu. Wiedziałem że jak tylko autor tematu coś bardziej negatywnego napisze o Orange to zaraz zjawi się Piotrek 😄

 

Ja tam jestem przekonany na 99% że za kilka dni u mnie lagi znikną wraz ze zmianą dostawcy.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Problem z LoL/CS:S

Może on nie ma pojęcia o pingu ale najgorsze, że myśli, że ma pojęcie jak takie firmy jak Orange działają w kwestii routingu itp. 

 

Tylko dziwnym trafem, inne firmy bez gwarancji pingu chociaż starają się zapewnić jakiś poziom.. Dlatego tutaj dobrym przykładem jest UPC, też ogromną firma.

 

Po prostu Orange jest łase na kasę a zarazem skąpe.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Problem z LoL/CS:S

Fanklub UPC działa. Ta firma też ma problemy z pingiem, podobnie jak Orange ale z innymi serwisami. Tylko mniej narzekania bo kilka razy mniej klientów oraz to że jest iluzja naprawy na poziomie contact center. Można wszystko psychologicznie rozwiązać.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Problem z LoL/CS:S

I najlepszy jest argument "u mnie działa" lub "u mnie nie działa" by na podstawie tego wyciągać wnioski o 100% usług w danej firmie. Jak nie raz pisałem - wszystko jest robione pod około 90 % klientów. I tylko fart sprawi w której grupie będzie.

Póki nie będzie prawnych instrumentów by zmienić działanie wszystkich operatorów - to tak będzie. Żaden operator ogólnopolski nie stawia na jakość.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Problem z LoL/CS:S

Tu nie chodzi o % zadowolenia i fart, tylko to kto jak używa internetu. Jeśli każdy używałby tylko facebooka, instagrama i twittera na Orange, to 100% klientów byłoby zadowolonych bo Orange nie ma problemów z tymi serwisami. Jeśli ktoś zacznie grać w gry P2P, inne gry online to nagle pojawiają się problemy. To że ktoś gra tylko w Apex: Legends i dla niego Orange będzie ok bo tam Orange problemów nie ma, to nie znaczy że inna osoba grająca w wiele gier online też stwierdzi że Orange jest super.

 

Jeśli ktoś ściągałby tylko ze steama to też powiedziałby że Orange jest super, bo tam ma wysokie prędkości. Ale jeśli ktoś pobiera różne pliki z różnych serwisów i serwerów, a dodatkowo ma kolegę który ma internet od innego dostawcy i jemu z danych serwisów idzie max, a na Orange jak krew z nosa 1MB/s, to wiadomo że już Orange takie cudowne nie będzie.

 

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli używałbym 3 stron internetowych przez 95% czasu i grał w tylko jedną grę, to uważałbym pewnie że Orange to dobry dostawca. Ja jednak używam i przeglądam wiele stron internetowych odnośnie masy rzeczy bo mam dużo zainteresowań, gram w wiele gier, stąd widzę że Orange to mega kiepski ISP. Moje użytkowanie internetu nie zaczyna się na facebooku i nie kończy na twitterze.

 

To tak jak ze starym komputerem. Jeśli będziemy grać w stare, mało wymagające gry to komputer okaże się super sprzętem. Jeśli jednak spróbujemy odpalić coś nowego i wymagającego, okaże się że nagle komputer staje się badziewiem. Tak samo jest z Orange i ich internetem. Jeśli ktoś siedzi całe życie tylko na facebooku i instagramie to Orange będzie super. Jeśli ktoś używa internetu w znacznie bogatszym stopniu, do tego gra w wiele gier online i gier P2P to nagle wszystko się zmienia.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Problem z LoL/CS:S

To jest tylko hejt. Rozumiem, że znalazłeś się w grupie 10% klientów którym usługa może nie odpowiadać. I tyle. Reszta wniosków bez pozbawiona racji bytu. Gdybyś chciał stwierdzić, że w grze Apex: Legends są kiepskie pingi, należałoby się zwrócić do twórców tej gry o jakieś dane, a nie wysuwać wnioski o tym że w firmie X działa idealnie, a w firmie Y nie działa przez pryzmat indywidualnych doświadczeń niereprezentatywnej grupy osób. Klienci zadowoleni raczej nie dzielą się pingami tak często jak Ci niezadowoleni.

Poza tym polecam wszystkim działać, niż pisać na forum. Od pisania na forum wiele się nie zmieni. Warto zgłosić uszkodzenie, reklamację. Jeśli ktoś nadal uważa, że jest coś nie tak - jest UKE, NASK, są inni regulatorzy rynku. Już tyle osób chciało pisać do UOKIK czy UKE, szkoda że nie dzielą się odpowiedziami.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Problem z LoL/CS:S

@Piotrekk85  Do tego nie umiesz przeczytać ze zrozumieniem tego co napisałem. Dyskusja z Tobą nie ma sensu, autor tematu i tak już usunął konto i mu się nie dziwię. Chłopak napisał o swoich problemach z łączem a Ty od razu wziąłeś go w obroty i zacząłeś nabijać posty w swoim stylu.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Problem z LoL/CS:S

A co Ty mu zaproponowałeś? Nie każdemu kończy się umowa. Wspólne narzekanie też nic nie zmieni.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Problem z LoL/CS:S

@Piotrekk85  Ja przynajmniej starałem się go zrozumieć i mu jakoś pomóc, zamiast pisać standardowo że dostawca nie obiecuje pingu i inne. Stara zdarta płyta. Do tego pisaliśmy na priv i jak mogłem to mu pomogłem.

 

Jakbyś ogarnął temat to byś zauważył że problemem u autora nie jest tylko ping ale całe działanie internetu. U niego szwankuje pierwszy hop po modemie, pewnie router brzegowy, i to on powoduje mega skoki pingów, lagi na youtubie, kiepskie prędkości na steam i inne. Problem jest po stronie Orange zaraz po tym jak dane w kablu opuszczają jego dom.

 

Ty jednak wolisz dalej nabijać posty, byleby liczba ładnie wyglądała w profilu.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Problem z LoL/CS:S

Ale co mu jesteś w stanie zaproponować? Autor wątku sam dosyć dużo wie, korzystał z VPN. Zaproponowałeś w wątku sam narzekanie. Od 20 października rzekomo jest oddzielna kategoria zgłoszeń na problemy z pingami. Nic więcej w Orange się nie uzyska.