- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód - lag spike notorycznie
Orange światłowód 300mb ??? ogólnie lag spike notorycznie grać się nie da a teraz to juz przesada...
poł roku chodził elegancko 20ms stałe a teraz? ręce opadają.. ma ktoś pomysł co jest nie tak?
C:\Users\media>ping google.pl /t
Pinging google.pl [172.217.16.3] with 32 bytes of data:
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=466ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=1784ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=518ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=1148ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=719ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=23ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=22ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=79ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=23ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=1285ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=1008ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=712ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=23ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=682ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=308ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=264ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=959ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=3198ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=2102ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=28ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=23ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=51ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=574ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=32ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=23ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=26ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=23ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=23ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=126ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=23ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=24ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=155ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=24ms TTL=118
Reply from 172.217.16.3: bytes=32 time=23ms TTL=118
Request timed out.
____________
* W temacie doprecyzowano tytuł i kategorię - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód
Cześć @grabson12
Spróbuj odłączyć z prądu modem i ponownie go podłączyć do prądu. Spróbuj także zresetowac go do ustawień fabrycznych. Przesyłam link pomocy technicznej Orange dotyczący Przywrócenie modemu do ustawień fabrycznych https://www.orange.pl/omnibook/przywrocenie-modemu-do-ustawien-fabrycznych#
Problem masz tylko w konkretnej grze, w innych działa normalnie?
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód
witam, problem dotyczy wszystkich gier, czy na laptopie, czy na telefonie, na okularach vr.
totalny brak stabilności pingu. postaram sie zresetować do ustawień fabrycznych liveboxa tylko znajde login i haslo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód
@grabson12chyba chodziło Ci o Funboxa 🙂 @grabson12 teraz login i hasło nie są potrzebne bo Funbox sam sobie te dane pobiera tylko musisz pare minut poczekać 🙂 @grabson12 jak jesteś podłączony poprzez WI-FI czy kablem Ethernet? Jesli po WI-FI to będą duże pingi najlepszy rozwiązaniem jest podłączenie się bezpośrednio od modemu do komputera kable Ethernet połączenie jest bardziej stabilniejsze i mniej pingów Po podłączeniu poprzez kabel Ethernet spróbuj wykonać test na stronie https://www.speedtest.pl/ i sprawdzić ping bez uruchamiania gier. Później sprawdź jak będą funkcjonowały gry poprzez podłączenie przez kabel Ethernet. Znalazłem jeszcze taki temat na forum Nasz Orange Światłowód pogorszenie się pingów o 100% https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/%C5%9Awiat%C5%82ow%C3%B3d-pogorszenie-si%C4%99-ping%C3%B3w... rozwiązanie problemu była wymiana funboxa na nowy. Przytoczę fragment z tego tematu W dniu dzisiejszym wymieniłem funboxa 3.0 na nowego, parametry linii uległy poprawie i pingi wróciły do wcześniejszych(mniejszych) wartości. Dodatkowo wczorajsze problemy z niskimi transferami i bardzo wysokimi pingami również zniknęły.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód
Zresetowalem do ustawień fabrycznych i mam tak czekać i samo mi się zaloguje bo nie rozumiem. Znam tylko login a hasła nie mogę znaleźć
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód - lag spike notorycznie
@grabson12tak modem Funbox sam sobie pobierz dane do logowania i połączy się. Daj znać o postępach.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód
Dam znać na pewno, póki co jeszcze się nie połączył 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód
@grabson12napisał(-a)Zresetowalem do ustawień fabrycznych i mam tak czekać i samo mi się zaloguje...
No skoro już zaryzykowałeś reset do ustawień fabrycznych to teraz trzeba czekać, albo skontaktować się z infolinią. Powinno się samo naprawić, ale nie wiadomo czy usługa działała na tyle poprawnie żeby to miało szanse zadziałać. A nie wiadomo bo nie zrobiłeś żadnej diagnostyki przed resetem. W tej sytuacji nie ma pewności czy "samo" cokolwiek się naprawi. Nie we wszystkim można ufać automatom, nawet na NO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód - lag spike notorycznie
po zrestartowaniu modemu do ust fabrycznych ping troche zmalał lecz nadal występują skoki pingu
jakieś pomysły poza zmianą modemu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód - lag spike notorycznie
@grabson12zrób zgłoszenie na Orange czacie że masz problem ze skaczącym pingiem. Technicy zweryfikują ten problem, ustalą w czym jest problem i coś poprawią. Jak to nic nie da to tylko wymiana Funboxa została.
Pozdrawiam 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »