Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nowy router, niższa siła sygnału. Jak poprawić połączenie WiFi dla PS5 po zmianie z FB3 na FB6?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 10
  • 0

Nowy router, niższa siła sygnału. Jak poprawić połączenie WiFi dla PS5 po zmianie z FB3 na FB6?

Witam, sprawa wygląda tak. Nie mam możliwości mieć PS5 pod kablem, bo technicy płakali, że nie dostaną się do mojego pokoju z routerem. Gram na wi-fi, od zawsze, mieliśmy od ponad 2 lat 300mb/s, od wtorku zwiększyliśmy na 1gb/s i problem jest w tym, że po zwiększeniu prędkości, mój PS5 nie osiągał w ogóle większej prędkości na speedtescie(200-270mb/s). Dzisiaj wymieniliśmy router z FB 3.0 na 6 i niby miało pomóc. Teraz mam na PS5 300-330 mbs/s i siła sygnału spadła. Na FB 3.0 siła sygnału była na konsoli w zależności, od 96 do 100. Teraz mam od 78 do 82-84. Niby FB 6.0 miał mieć lepszy zasięg i zwiększyć przepustowość. W praktyce mam większą prędkość o 50-80, ale słabszy sygnał. I jest druga sprawa, na FB 3.0 jak robiłem speedtest na telefonie to prędkość była słabsza niż na konsoli, zawsze w okolicach 200. Teraz na telefonie po wymianie na FB 6 prędkość dochodzi nawet do 500-550, a na konsoli tyle co kot na płakał się zwiększyło i czemu ? Zna ktoś może przyczynę? Konsola obsługuje wifi 6, a prędkość jest żałosna. Co mogę zrobić, żeby zwiększyć prędkość na konsoli po wifi? Dodam że telefon testuje z tego samego pokoju co ps5, więc to nie kwestia odległości. A.moze jest jakiś sposób na podłączenie konsoli po kablu bez przenoszenia routera? Jakieś urządzenie, cokolwiek ? Nie bardzo w temacie jestem, ale płacimy 70 zł więcej za zwiększony pakiet neta(plus tv trzeba było dobrać), a ja nie odczuwam żaden różnicy na kosnoli..

 

________________
* Doprecyzowałem temat wątku – moderator Michał

10 ODPOW. 10

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 121
  • 184
  • 3

Szybkość internetu