Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

NAT Call of DUTY FUNBOX 2.0


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 9
  • 0

NAT Call of DUTY FUNBOX 2.0

Tak jest! Znowu ten temat!  Przede wszystkim nie licze na odpowiedzi "ekspertów" w stylu WYMUS IPV4 czy przydziel urzadzeniu stale ip lub tez dopisz BEZOCHRONY. Nie jestem laikiem. Dzwonilem wczoraj na infolinie, trzy osoby i oczywiscie z wiedza mniejsza od mojej. Czy ktos w koncu rozwiazal ten problem? Wszystkie porty podane od strony sony i od strony coda przekierowane, upnp wlaczone, NIC! NAT dalej nie jest otwarty. Oczywiscie DMZ rowniez zerowy efekt, a w tym wypadku wystarczy tylko dodac urzadzenie i jego adres bez recznego przekierowywania i wszystkie porty powinny byc na owym otwarte. Widze ze ludzie pisza o tym od paru lat a dalej jest cisza od strony orange i olewanie klienta. Korzystam tylko z internetu, nie mam ani tv ani telefonu podpietego. Ktoś coś? Jest osoba ktora znalazla rozwiazanie? Ewentualnie jaki router w rozsadnych pieniadzach ktorym podmienie FB polecacie zeby wszystko smigalo jak nalezy, jak juz wspomnialem mam tylko neta podpietego, bez tv i telefonu. Dodam ze sprawdzalem kazdy wymagany port na pc i byly pootwierane ale w podobnym temacie autor mial to samo, test wykazywal ze sa otwarte ale zmiana nat powiodla sie dopiero przy zmianie routera. 

10 ODPOW. 10
Anonim

Nie dotyczy

NAT Call of DUTY FUNBOX 2.0

@jozwa88  jest tyle routerow, że szkoda czasu by je wymieniać, tobie spasuje każdy, choćby TP-Link Archer C6, ale jak cię stać, to kup droższy od ASUS, co do FunBox 2.0, to zdalnie otworzą porty, kwestia kumatego konsultanta, był taki temat na forum, ale nie chce mi się szukać 😎


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 9
  • 0

NAT Call of DUTY FUNBOX 2.0