Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Komunikat z konsoli: WV-33907-2


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Komunikat z konsoli: WV-33907-2

► Wątek został wyodrębniony z tematu FunBox 3.0 otwieranie / przekierowanie portów EA Fifa 18 - Moderator Wiktor ◄

 

Witaj HypsteRT,

 

Mi za to konsola w ogóle nie współpracuję z internetem, szczególnie mówię o przeglądarce standardowej PS4.
Pochodzi 2-3 kliknięcia i się nie ładuje, końcowy komunikat z konsoli jest WV-33907-2.

 

Co mogę z tym problemem zrobić? NAT2 jak najbardziej jest aktywny, sieć jest domowa i mogę się zgodzić na DMZ. Chcę, żeby konsola normalnie się łączyła z internetem i nie zrywała połączenia.

 

Powiedz mi co mam z tym zrobić?

6 ODPOW. 6

Poziom 21, Pasjonat
  • 218
  • 235
  • 8

Komunikat z konsoli: WV-33907-2

Kabel czy WiFi?
Sprawdzałeś działanie sieci np. udostępniając WiFi z komórki na konsolę?


Pracuję w Orange
  • 143
  • 292
  • 4

Komunikat z konsoli: WV-33907-2

Na tak postawione pytanie czy zdefiniowany post nikt nie będzie w stanie Ci pomóc, jeżeli nie podasz większej ilości szczegółów:

- jaki net?

- jaki rodzaj połączenia?

- sprawdzałeś ten komunikat błędów na stronie PS i czy zastosowałeś się do ich porady?

 

NAT czy DMZ nic nie mają do problemu przeglądarki na PS, z tego co widzę, to jest wyświetlany jeżeli jest timeout, więc podejrzewam, że problemy z internetem. Na innych urządzeniach działa? To jest internet od Orange? Mobilny? Stacjonarny? xDSL? FTTH? Jaki modem?


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

FunBox 3.0 otwieranie / przekierowanie portów EA Fifa 18

Już odpowiadam 😉

 

1) Orange 300 Światłowód

2) WiFi

3) Tak, jest to timeout, kolejny leci błąd dotyczący nieosiągalności sieci (WV-33898-1)

4) FunBox 3.0

 

Tak, laptop firmowy i komórka działają ok choć czasem w grze na telefonie (Galaxy S7) potrafi się zaciąć, ale wystarczy włączyć grę od nowa. Działa internet na TV, laptop i komórka.

Konsola zwraca NAT2, fajnie jakbyśmy przeszli na NAT1.

Zapora ograniczona do poziomu 'Niski'.

Sieć przełączona na IPv6 (poprzez login /ipv6).

 

@Sebastian1

Tak, na moim starym internecie mimo NAT2 działało, z komórki także działa OK mimo NAT2.


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Komunikat z konsoli: WV-33907-2

@HypsteRT

Przypominam się 😉

Główny cel: zmiana NAT2 na NAT1 na PS4

Zmieniłem dodatkowo protokół z IPv4 na IPv6, więc DMZ nie działa w tym protokole. 


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Komunikat z konsoli: WV-33907-2

Zmieniłem sposób połączenia konsoli na kabel, teraz WiFi nie powinno blokować portów.

Co więcej mogę zrobić? Próbowałem wszystkich sposobów i o ile faktycznie mogę uwierzyć, że porty są odblokowane i to PS4 wariuje z tym NAT1 o tyle w CoD: WW2 dalej pokazuje NAT: Średni.

 

Twierdzi, że port 3074UDP jest zablokowany. Podobno Orange ma zablokowany ten port dla jakiejś usługi, to prawda?

 

Niech w końcu Orange Eksperci siądą na tym ponieważ gracze po to kupują światłowody, aby mogli grać bez ograniczeń.


Pracuję w Orange
  • 143
  • 292
  • 4

Komunikat z konsoli: WV-33907-2

Nie otrzymałem jeszcze info z sieci w Twojej sprawie tak jak pisałem na prv

 

- Masz włączone UPnP?

- Masz dla CoD'a ustawione porty zgodnie z rekomendacjami Activision?!

PlatformTCP PortsUDP Ports
PC3074, 27015-27030, 27036-270373074, 4380, 27000-27031, 27036
PlayStation 480, 443, 3074, 3478-34803074, 3478-3479
Xbox One53, 80, 307453, 88, 500, 3074, 3076, 3544, 4500

 

3074 z tego co wiem nie jest wykorzystywany przez Orange.

 

Każda gra swoje specyficzne wymagania i nie jest tak, że ustawisz dla jednej i wszystkie pozostałe z automatu zaczną działać. Zależy to od producenta danego tytułu.