- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Od kilku dni mam problem ze swoim internetem światłowodowym.
Nie jest to problem z samą prędkością czy pobieranie, pingiem.
Dodam, że obecnie używam internetu do oglądania filmów (Disney+) oraz gier etc.
Otóż problem pojawił się w pewnej grze internetowej popularnej na literę L na pewnym serwerze.
Dodam, że nic nie zmieniałem, gdyż wcześniej nie występował ten błąd - mam na myśli, że nie było go gdy poprzednio grałem na tym serwerze.
Bez owijania:
Kontaktowałem się z supportem tej gry i dostałem odpowiedź, że to nie u nich, ba nawet próbowaliśmy rozwiązać ten problem.
Mianowicie: wchodzimy do samej gry za pomocą klienta i on co średnio 2-3 minuty wyrzuca na 10-15 sekund bez powodu - niestety czyni to grę nie możliwą do odpalenia. Na innym serwerze umówmy się , że nazwiemy go wschodnim nie ma problemu.
Dodam , że grałem wcześniej na tym serwerze z problemem teraz bez żadnych VPNów.
Przełączając internet mobilny też problem znika.
Instalując VPN i zmieniając adres też problem znika.
Dodam , że korzystam z internetu światłowodowego (Problem zauważyłem w tamtym tygodniu gdzieś od środy czwartku).
Ktoś coś wie na ten temat, niezbyt lubię przełączać się między VPNami gdyż wyrzuca mi internet po tym na ok. 20 s
________________
* Przeniesione z działu Internet domowy – moderator Kinga
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Dayum czy wymuszales IPV4 na routerze? Zerknij w menu jaki masz teraz i spróbuj inna wersję IP. Coś ostatnio czytałem, że przestawiają się automatycznie dodając w loginie/ipv6
Sprawdz i zamelduj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy, a gry online.
Kolego, nie podajesz najbardziej istotnych informacji, oczekując pomocy:
- co to za gra
- co to za serwer
Jakie wymagania ma ta gra/serwer do poprawnego działania? Podaj szczegóły jakie rzeczy robiłeś z supportem tej gry.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy, a gry online.
Przepraszam, podczas pisania niestety nie zaktualizowało :
Mianowicie:
Gra to LoL serwer Zachodni.
Z tego co wiem nie ma dużych wymagań co do łącza - 2/3mb i można na spokojnie odpalić.
FunBox 3.0 - 300mb - internet światłowodowy, a co do połączenia z komputerem bezpośrednio za pomocą kabla internetowego 5e.
Komputer z 2018r. (Ryzen 3000 wraz z RX 580 na B450). wraz z aktualnymi sterownikami.
Co robiłem z supportem gry :
- Naprawa klienta gry za pomocą wbudowanego narzędzia
- Testowanie połączenia za pomocą programu PingPlotter.
- Wyłączenie IPv6 w karcie sieciowej
- Zamiana DNS na google
- Aktualizacja sterowników oraz ponowne zainstalowanie Windowsa 10.
- Wyłączenie modemu na 30m/1h/noc
- Dodanie wyjątków do zapory
- Kompletne wyczyszczenie danych klienta i ponowne zainstalowanie
- Testowanie klienta na innych komputerach w tej samej sieci
- Dodanie portów (5000-5500).
- No i ostatecznie zainstalowanie VPN , który pomaga tymczasowo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy, a gry online.
jak rozumiem to zmiana Twojego adresu IP rozwiązuje problem ( vpn, internet mobilny), zapytaj support tej gry czy nie mają na czarnej liście adresacji którą ma Twój router
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy, a gry online.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy, a gry online.
Odp. do Piotrekk85
No właśnie w tym problem, że jak już szczęściem uda mi się zalogować do samej gry nie mylić z klientem to ping mam 30-35 tzn. normalny.
Zapytałem i nie mają.
Dodam bardziej rozwinięcie: Otóż w tej grze jest coś takiego jak dołączenie do kolejki. I ono zajmuje 3-5minuty, a te rozłączenie na 10-15 sekund przerwa tą kolejkę. I tak w kółko. Próbowaliśmy z supportem sprawdzić co i jak. Adres IP nie był na liście tylko dostałem coś takiego w wiadomości zwrotnej po zmianie na VPN i tymczasowym rozwiązaniu.
W zał. to co mi odpisali po wykonaniu wszystkich kroków, które wcześniej wypisałem.
________________
* Wstawiono grafikę dodaną jako załącznik – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy, a gry online.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Dayum czy wymuszales IPV4 na routerze? Zerknij w menu jaki masz teraz i spróbuj inna wersję IP. Coś ostatnio czytałem, że przestawiają się automatycznie dodając w loginie/ipv6
Sprawdz i zamelduj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy, a gry online.
Nom racja. Obecnie jest IPv6, spróbuję zobaczyć czy jak będzie z "Wymuś IPv4" to zadziała inaczej.
WTF. Magia wymuszenie IPv4 spowodowało, że nagle nie dostaję żadnych błędów etc.
Czyli problem rozwiązany .
Dziękuję za pomoc 🙂