Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dobra, co jest - wywala z serwera i mam problemy ze streamami przez Twitcha

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 15
  • 0

Dobra, co jest - wywala z serwera i mam problemy ze streamami przez Twitcha

Witam, dzień dobry, dobry wieczór.

Mam problem. Otóż Internet na abonament, pakiet Orange Love, LTE, i tak dalej mi się... krztusi? W sensie gram sobie w Minecrafta na multi i co chwila wywala mnie z serwera. Pytany admin twierdzi, że u niego wszystko ok, stąd wnioskuję, że to z moim internetem jest problem.

To nie jedyny przykład. Innym jest oglądanie streamów na żywo przez Twitcha - jeśli stream zatnie się tylko raz, a uciekać będzie tylko jakość, jest święto. 

Jestem kompletnie zielony w kwestiach sprzętowych i informatycznych, dlatego dzwoniłem na BOK - niby nic nie widać, niby wszystko git, ale na wszelki wypadek oni cośtam od siebie zrestartują i będzie dobrze. Niby było, ale przestało. Wziąłem zatem sprawy w swoje ręce, i za każdym razem gdy internet się krztusił, diagnozowałem systemem Windows (7) - wyłącza i włącza kartę sieciową, ale to pozwala na jakąś minutę spokoju i powrót do stanu wyjściowego. Restart modemu również na dłuższą metę nic nie zmienia.

Nie rozumiem problemu - dlaczego on występuje, co robię źle, czy w ogóle to moja wina, czy po prostu tak jest i już. Umowę mam od 2 miesięcy dopiero, także nie sądzę żeby to była wina modemu (Alcatel), acz to tylko moje zdanie.

Bardzo proszę o pomoc, bo można dostać czasem wylewu, jak tak się walczy i wkurza i nerwy niszczy. I po co to komu, i na co?

________________
* Wpis poddany edycji – Wiktor

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12785
  • 52616
  • 601

Dobra, co jest - wywala z serwera i mam problemy ze streamami przez Twitcha