Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 1
  • 0

Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft

Witam, od razu na wstępie ze usługi elektroniczne mam włączone, na infolinii dostałem informacje ze mam wyłączyć i włączyć na nowo telefon to również zostało zrobione, mimo wszystko dalej nie mogę dokonać zakupu, otrzymuje następujący komunikat.

 

Zapłać w inny sposób
Nie możemy uzyskać autoryzacji tego zakupu. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z dostawcą obsługującym płatności.
Zapłać w inny sposóbNie możemy uzyskać autoryzacji tego zakupu. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z dostawcą obsługującym płatności.
PUR-ProcessorDeclined
M713Ye78rkGQhseR.42.12.13
2019/06/06 - 08:09:49 UTC
16 ODPOW. 16

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32279
  • 35956
  • 1364

Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft

To numer na kartę czy na abonament, z którego chcesz dokonać zakupu?

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 1
  • 0

Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft

Abonament 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32279
  • 35956
  • 1364

Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft

To pierwszy zakup w miesiącu czy już coś kupowałeś?

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 1
  • 0

Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft

Pierwszy raz, wczoraj wieczorem zrobiłem zgodę, a dzisiaj dzwoniłem na infolinie do dostałem info ze mam to odblokowane i mogę kupować tylko musze wyłączyć i włączyć i będzie działać...


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 205
  • 221
  • 1

Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft

Elmenago miałem te same problemy z uruchomieniem tej usługi i problem pozostał nie rozwiązany.

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft

@bruno i @Elmenago , najczęstszym powodem braku realizacji transakcji kartą są wewnętrzne procedury danego banku i w pierwszej kolejności należy uzyskać wyjaśnienie z banku, dlaczego karta nie może być użyta do konkretnego zakupu internetowego. Drugim problemem może być regulamin obsług płatniczych na konkretnej stronie www, gdzie może być określone, jakiego typu karty są akceptowane, lub bardziej uściślone procedury (logowanie, albo online przez niektóre tylko banki, uwidocznione w panelu płatności). Bywa też i tak, że operator obsługujący płatności może mieć problemy u siebie, ale z reguły nie przyzna się do błędu i metodą spychadła odsyła do oferenta. Warto więc przed zakupami czytać regulaminy i w razie problemów dzwonić, lub inną formę kontaktu z bankiem wykorzystać do tego celu.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32279
  • 35956
  • 1364

Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft

Sugerowałbym zgłosić problem techniczny na BOK.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 1
  • 0

Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft

Ale my nie rozmawiamy o płatności karta tylko, poprzez Numer abonencki i dopisanie usługi do rachunku.

Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft


@Elmenagonapisał(-a)

Ale my nie rozmawiamy o płatności karta tylko, poprzez Numer abonencki i dopisanie usługi do rachunku.


@Elmenago , czyli wg Ciebie banki nie mają nic wspólnego z Twoim kontem, płatnościami i dodawaniem czegokolwiek? Wydaje mi się, że są to transakcje wiązane.

Gdzie możesz złożyć reklamację dotyczącą Płatności Elektronicznej?
Reklamację możesz złożyć na bok@bm.pl lub telefonicznie pod numerem 58 760 48 44.
Co zrobić w sytuacji, gdy płatność została odrzucona lub przerwana w trakcie realizacji?
Spróbuj zlecić płatność jeszcze raz.
Możesz też złożyć reklamację do operatora płatności Blue Media, na bok@ bm.pl lub telefonicznie pod numerem 58 760 48 44.
Na każdym etapie realizacji płatności od operatora płatności Blue Media otrzymasz informację ze statusem transakcji.
Status transakcji możesz w każdej chwili sprawdzić po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego swojego banku.