- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft
Witam, od razu na wstępie ze usługi elektroniczne mam włączone, na infolinii dostałem informacje ze mam wyłączyć i włączyć na nowo telefon to również zostało zrobione, mimo wszystko dalej nie mogę dokonać zakupu, otrzymuje następujący komunikat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft
Abonament
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft
Pierwszy raz, wczoraj wieczorem zrobiłem zgodę, a dzisiaj dzwoniłem na infolinie do dostałem info ze mam to odblokowane i mogę kupować tylko musze wyłączyć i włączyć i będzie działać...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft
Elmenago miałem te same problemy z uruchomieniem tej usługi i problem pozostał nie rozwiązany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft
@bruno i @Elmenago , najczęstszym powodem braku realizacji transakcji kartą są wewnętrzne procedury danego banku i w pierwszej kolejności należy uzyskać wyjaśnienie z banku, dlaczego karta nie może być użyta do konkretnego zakupu internetowego. Drugim problemem może być regulamin obsług płatniczych na konkretnej stronie www, gdzie może być określone, jakiego typu karty są akceptowane, lub bardziej uściślone procedury (logowanie, albo online przez niektóre tylko banki, uwidocznione w panelu płatności). Bywa też i tak, że operator obsługujący płatności może mieć problemy u siebie, ale z reguły nie przyzna się do błędu i metodą spychadła odsyła do oferenta. Warto więc przed zakupami czytać regulaminy i w razie problemów dzwonić, lub inną formę kontaktu z bankiem wykorzystać do tego celu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft
Ale my nie rozmawiamy o płatności karta tylko, poprzez Numer abonencki i dopisanie usługi do rachunku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zakupu ze sklepu Microsoft
@Elmenagonapisał(-a)Ale my nie rozmawiamy o płatności karta tylko, poprzez Numer abonencki i dopisanie usługi do rachunku.
@Elmenago , czyli wg Ciebie banki nie mają nic wspólnego z Twoim kontem, płatnościami i dodawaniem czegokolwiek? Wydaje mi się, że są to transakcje wiązane.
Gdzie możesz złożyć reklamację dotyczącą Płatności Elektronicznej?
Reklamację możesz złożyć na bok@bm.pl lub telefonicznie pod numerem 58 760 48 44.
Co zrobić w sytuacji, gdy płatność została odrzucona lub przerwana w trakcie realizacji?
Spróbuj zlecić płatność jeszcze raz.
Możesz też złożyć reklamację do operatora płatności Blue Media, na bok@ bm.pl lub telefonicznie pod numerem 58 760 48 44.
Na każdym etapie realizacji płatności od operatora płatności Blue Media otrzymasz informację ze statusem transakcji.
Status transakcji możesz w każdej chwili sprawdzić po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego swojego banku.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »