Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wymiana uszkodzonego dekodera 4K Premium

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 66
  • 143
  • 0

Wymiana uszkodzonego dekodera 4K Premium

Uszkodzeniu uległ dekoder 4K Premium w związku z tym sprawę zgłosiłem na infolinię. Otrzymałem informację, że w ciągu pięciu dni mogę odebrać w salonie Orange, dzisiaj mija dziesiąty dzień od dnia zgłoszenia a ja straciłem nadzieję że w ogóle dostanę  ten dekoder . Mam pytanie może ktoś wie co dalej robić?.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14104
  • 58056
  • 704

Wymiana uszkodzonego dekodera 4K Premium

@ynab Z powodu braku sprzętu negocjuj asystę techniczną (jeśli mają sprzęt na samochodzie technicy) i anulowanie opłaty za nią. W ramach braku usługi i sprzetu w salonie należy Ci się taka pomoc i bonifikata za czas niedziałania usługi TV.

Rozmawiaj o tym tylko z kierownikiem salonu i żądaj gwarancji na maila,czy SMS-a, że anulują opłatę za asystę

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 10
  • 42
  • 1

Wymiana uszkodzonego dekodera 4K Premium

Próbowałeś przejść się do salonu? Podejrzewam, że mogą mieć.

Ja ostatnio miałem problemy z 4K Stream i wymieniono mi od ręki, nawet bez zgłoszeń na infolinii.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14104
  • 58056
  • 704

Wymiana uszkodzonego dekodera 4K Premium

@ynab Byłeś w salonie i odebrałeś?

Jeśli chcesz dostawę do domu i wymianę, to wtedy naliczą Ci asystę techniczną (dojazd montera). Jeśli wymienisz sam-jest bezpłatnie, ale trzeba to zrobić w salonie


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 66
  • 143
  • 0

Wymiana uszkodzonego dekodera 4K Premium

Raz dzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się że z ich stron jest wszystko ok, w salonie byłem trzy razy ostatnio wczoraj i dowiedziałem się że dzisiaj też nie będzie.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14104
  • 58056
  • 704

Wymiana uszkodzonego dekodera 4K Premium

@ynab rozumiem przez to, że w salonie na magazynie nie ma po prostu tego typu dekodera?

Zapytałeś kiedy zamówią dostawę z magazynu centralnego? To ich obowiązek uzupełnić stany magazynowe jeśli czegoś nie ma...Masz inny salon w okolicy?


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 66
  • 143
  • 0

Wymiana uszkodzonego dekodera 4K Premium

W salonie na pewno nie mają ale prosili żeby przyjść w środę ale nie było później w piątek przyszedłem tęż nie było a teraz nie wiedzą kiedy będzie dekoder. Najbliższy salon Orange znajduje się 30 km.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14104
  • 58056
  • 704

Wymiana uszkodzonego dekodera 4K Premium

@ynab Z powodu braku sprzętu negocjuj asystę techniczną (jeśli mają sprzęt na samochodzie technicy) i anulowanie opłaty za nią. W ramach braku usługi i sprzetu w salonie należy Ci się taka pomoc i bonifikata za czas niedziałania usługi TV.

Rozmawiaj o tym tylko z kierownikiem salonu i żądaj gwarancji na maila,czy SMS-a, że anulują opłatę za asystę


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 66
  • 143
  • 0

Wymiana uszkodzonego dekodera 4K Premium

Dziękuję bardzo


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 66
  • 143
  • 0

Wymiana uszkodzonego dekodera 4K Premium

Jeszcze raz dziękuję za garść informacji dotyczących tej sprawy, wszystko zakończyło się pozytywnie bo akurat kurier dostarczył dekoder który odebrałem i już jest zamontowany😀