- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzeniu uległ dekoder 4K Premium w związku z tym sprawę zgłosiłem na infolinię. Otrzymałem informację, że w ciągu pięciu dni mogę odebrać w salonie Orange, dzisiaj mija dziesiąty dzień od dnia zgłoszenia a ja straciłem nadzieję że w ogóle dostanę ten dekoder . Mam pytanie może ktoś wie co dalej robić?.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@ynab Z powodu braku sprzętu negocjuj asystę techniczną (jeśli mają sprzęt na samochodzie technicy) i anulowanie opłaty za nią. W ramach braku usługi i sprzetu w salonie należy Ci się taka pomoc i bonifikata za czas niedziałania usługi TV.
Rozmawiaj o tym tylko z kierownikiem salonu i żądaj gwarancji na maila,czy SMS-a, że anulują opłatę za asystę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana uszkodzonego dekodera 4K Premium
Próbowałeś przejść się do salonu? Podejrzewam, że mogą mieć.
Ja ostatnio miałem problemy z 4K Stream i wymieniono mi od ręki, nawet bez zgłoszeń na infolinii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana uszkodzonego dekodera 4K Premium
@ynab Byłeś w salonie i odebrałeś?
Jeśli chcesz dostawę do domu i wymianę, to wtedy naliczą Ci asystę techniczną (dojazd montera). Jeśli wymienisz sam-jest bezpłatnie, ale trzeba to zrobić w salonie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana uszkodzonego dekodera 4K Premium
Raz dzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się że z ich stron jest wszystko ok, w salonie byłem trzy razy ostatnio wczoraj i dowiedziałem się że dzisiaj też nie będzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana uszkodzonego dekodera 4K Premium
@ynab rozumiem przez to, że w salonie na magazynie nie ma po prostu tego typu dekodera?
Zapytałeś kiedy zamówią dostawę z magazynu centralnego? To ich obowiązek uzupełnić stany magazynowe jeśli czegoś nie ma...Masz inny salon w okolicy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana uszkodzonego dekodera 4K Premium
W salonie na pewno nie mają ale prosili żeby przyjść w środę ale nie było później w piątek przyszedłem tęż nie było a teraz nie wiedzą kiedy będzie dekoder. Najbliższy salon Orange znajduje się 30 km.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@ynab Z powodu braku sprzętu negocjuj asystę techniczną (jeśli mają sprzęt na samochodzie technicy) i anulowanie opłaty za nią. W ramach braku usługi i sprzetu w salonie należy Ci się taka pomoc i bonifikata za czas niedziałania usługi TV.
Rozmawiaj o tym tylko z kierownikiem salonu i żądaj gwarancji na maila,czy SMS-a, że anulują opłatę za asystę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana uszkodzonego dekodera 4K Premium
Dziękuję bardzo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana uszkodzonego dekodera 4K Premium
Jeszcze raz dziękuję za garść informacji dotyczących tej sprawy, wszystko zakończyło się pozytywnie bo akurat kurier dostarczył dekoder który odebrałem i już jest zamontowany😀