- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UHD88
oj jest lepszy firma samsung jest lepsza od sagema a dwa jest usługa 4k wliczana ci w abonament nowi czy starzy abonenci płacą za nią z ty tym że my starzy nigdy nie będziemy mogli skorzystać z 4K a w umowie będziemy mieli usługowe i płacili za nią czy to fer jest ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UHD88
Ale wcześniej pisałeś że zależy Ci na stabilności. Sprzęty jak dla mnie są tej samej klasy. Więc pod tym kątem porównywalne. Wbrew reklamom to nie jest wielki przeskok i przejście na poziom wyżej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UHD88
Masz rację zależy mi na stabilności , ale tez na tym by nie ponosić kosztów za to czego nie mam a tak jest np usługa 4K
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UHD88
nie pacz na fakturę tam wszystkiego ci nie na piszą jest kanał 4k tak nowi abonenci mogą korzystać i płacą tyle co my tak a my już nie mimo ze ponosimy takie sam opląty czy to jest sprawiedliwe reklama mówi żę kazdy może korzystać z fuknij 4K ale reklama kłamie Orange czemu ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UHD88
Czemu? Nie sposób wymienić wszystkim dekodery z dnia na dzień, zwróć uwagę że w Orange za sprzęt nic nie płacisz. Poza tym nowy dekoder nie jest dostępny we wszystkich lokalizacjach ze światłowodem. Są czasem akcje wymiany dla obecnych klientów, ale jest to rozkładane w czasie. Przy przedłużeniu są różne konfiguracje, czasem także jest możliwa wymiana sprzętu. Konkurencja za wymianę sprzętu w trakcie lojalki wymaga zapłaty kilku stów lub wymaga odnowienia lojalki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UHD88
próbowałem wszystkiego odmówili mi może u mnie jest dostępny twierdząc że niebawem wyjdzie aktualizacja poprawkowa do uhd 88 z usługą 4K i tak juz czekam na aktualizacje 3 miesiące
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UHD88
@Citi2017Tylko taki dekoder obsługuje 4K http://www.orange.pl/telewizja_b2c.phtml?selectedProducer=Samsung&selectedTerminal=ICU 100&terminalChosen=true
Ten twój nie będzie tego obsługiwał http://www.orange.pl/telewizja_b2c.phtml?selectedProducer=Sagemcom&selectedTerminal=UHD 88&terminalChosen=true
Żadna aktualizacja tego nie załatwi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś