Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

UHD88


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6568
  • 16388
  • 88

UHD88

oj jest lepszy firma samsung jest lepsza od sagema a dwa jest usługa 4k wliczana ci w abonament nowi czy starzy abonenci płacą za nią  z ty tym że my starzy nigdy nie będziemy mogli skorzystać z 4K a w umowie  będziemy mieli usługowe i płacili za nią czy to fer jest ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38522
  • 1385

UHD88

Okej - nowe funkcje są.

Ale wcześniej pisałeś że zależy Ci na stabilności. Sprzęty jak dla mnie są tej samej klasy. Więc pod tym kątem porównywalne. Wbrew reklamom to nie jest wielki przeskok i przejście na poziom wyżej.

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6568
  • 16388
  • 88

UHD88

Masz rację zależy mi na stabilności , ale tez na tym by nie ponosić kosztów za to czego nie mam a tak jest np usługa 4K 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38522
  • 1385

UHD88

A gdzie za to płacisz? Masz taką pozycję na fakturze?

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6568
  • 16388
  • 88

UHD88

nie pacz na fakturę tam wszystkiego ci nie na piszą  jest kanał 4k tak  nowi abonenci  mogą korzystać i płacą tyle co my tak  a my już nie  mimo ze ponosimy takie sam opląty czy to jest sprawiedliwe  reklama mówi żę kazdy może korzystać  z fuknij  4K ale reklama kłamie Orange  czemu ? 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38522
  • 1385

UHD88

Jeśli masz taką reklamę skierowaną do obecnych klientów, to złóż reklamację - w załączeniu ją dołącz. W trybie reklamacji jest możliwa wymiana.

Czemu? Nie sposób wymienić wszystkim dekodery z dnia na dzień, zwróć uwagę że w Orange za sprzęt nic nie płacisz. Poza tym nowy dekoder nie jest dostępny we wszystkich lokalizacjach ze światłowodem. Są czasem akcje wymiany dla obecnych klientów, ale jest to rozkładane w czasie. Przy przedłużeniu są różne konfiguracje, czasem także jest możliwa wymiana sprzętu. Konkurencja za wymianę sprzętu w trakcie lojalki wymaga zapłaty kilku stów lub wymaga odnowienia lojalki.

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6568
  • 16388
  • 88

UHD88

próbowałem wszystkiego odmówili mi może u mnie jest dostępny twierdząc że niebawem wyjdzie aktualizacja poprawkowa do uhd 88 z usługą  4K  i tak juz czekam na aktualizacje 3 miesiące 

Anonim

Nie dotyczy

UHD88

@Citi2017Tylko taki dekoder obsługuje 4K http://www.orange.pl/telewizja_b2c.phtml?selectedProducer=Samsung&selectedTerminal=ICU 100&terminalChosen=true

Ten twój nie będzie tego obsługiwał   http://www.orange.pl/telewizja_b2c.phtml?selectedProducer=Sagemcom&selectedTerminal=UHD 88&terminalChosen=true

Żadna aktualizacja tego nie załatwi.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38522
  • 1385

UHD88

A skąd takie info? Gdyby Orange chciało to 4K mogło by tam wcisnąć. Ale to raczej designer choice. A jeśli będzie chciało monetyzować Orange Content lub Netflixa, to 4K będzie jakoś szerzej dostępne.

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6568
  • 16388
  • 88

UHD88

 odpowiedział mi konsultant z czat Orange z działu technicznego o tej aktualizacji  i tyle