- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Netflix z menu Samsung ICU-100
Witam,
Może ktoś ma pomysł, czemu usługa Netflix wybierana z dekodera zacina się tak, jakby był problem z przepływnością łącza? Czasem działa tak źle, że co kilkadziesiąt sekund następuje buforowanie danych, czasem nieco lepiej i można spokojnie pooglądać.
Dodam, że Neflix odpalany z telefonu przez WiFi z Funboxa (5GHz) działa bez zarzutu.
Pomysły? Znowu soft?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Netflix z menu Samsung ICU-100
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Netflix z menu Samsung ICU-100
Dzięki za hint, już wymusiłem IPV4, zobaczymy jaki będzie rezultat.
Co do prędkości neo - 100 Mbps, ale to nie to, bo Netlix chodzi bez problemu, jeśli używam z komputera/telefonu dodatkowo przez mój własny ruter, tnie tylko przez dekoder.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Netflix z menu Samsung ICU-100
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Netflix z menu Samsung ICU-100
Tak z drugiej strony, po wi-fi łączysz dekoder z routerem, szybciej i bez problemów po kablu, ale nie miałem to nie zgłębię tematu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Netflix z menu Samsung ICU-100
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Netflix z menu Samsung ICU-100
Powitać 🙂
Kilka tygodni testów Netflixa po usuięciu IPV6 i takie obserwacje:
1. Zaraz po usunięciu IPV6 wydawało się, że pomogło, ale niestety problem z powtórnym buforowaniem powrócił dosyć szybko. Po wybraniu filmu pierwsze buforowanie następuje dosyć szybko i film się odtwarza. A potem to już zupełna przypadkowość: niekiedy można odtworzyć powiedzmy 1h film bez żadnych problemów, innym razem co kilka minut następuje ponowne buforowanie i oglądanie staje się uciążliwe.
Ponownie powtórzę, że sytuacja dotyczy jedynie Netflixa odpalanego przez dekoder ICU-100 (podłączony skrętką do Funboxa). Netflix odpalany z telefonu (przez WiFi z tege samego Funboxa po 2.4/5GHz) działa bez ponownych buforowań. Tak samo dobrze działa przez Chromecasta korzystającego z WiFi z Funboxa na 5GHz.
Nowe pomysły mile widziane...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Netflix z menu Samsung ICU-100
Ostatnio także zauważyłem , że jeśli puszczę sygnał z telefonu na dekoder to czasami działało bez buforowania.