48
Postów
9
Kudo
1
Rozwiązanie
Orange Weteran
Druga Rocznica
Roczniak
1 rozwiązanie
10 odpowiedzi
1 like
1 odpowiedź
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
03-04-2018 17:14
Nie otrzymałem informacji zwrotnej od orange co było przyczyna oraz jak zostało naprawione. Myślę, że aktualizacji apki netflix w dekoderach icu-100. Pozdro! temat do zamknięcia.
24-03-2018 18:46
Na chwilę obecną nie buforuje. Mam nadzieje, że tak zostanie.
03-04-2018 17:14
Nie otrzymałem informacji zwrotnej od orange co było przyczyna oraz jak zostało naprawione. Myślę, że aktualizacji apki netflix w dekoderach icu-100. Pozdro! temat do zamknięcia.
16-02-2018 09:35
Dobrze wiedzieć. Szkoda, że mi tego nie przekazali. Dzięki za zaangażowanie.
14-02-2018 15:18
Witam, jestem posiadaczem światełka 300Mb/s. Usługa Netflix na komputerach, smartfonach od apple i android, tabletach działa bardzo dobrze oraz nie występują problemy z buforowaniem. Przygoda buforowania zaczyna się podczas oglądania treści Netflix z dekod [...]
03-04-2018 17:14
Nie otrzymałem informacji zwrotnej od orange co było przyczyna oraz jak zostało naprawione. Myślę, że aktualizacji apki netflix w dekoderach icu-100. Pozdro! temat do zamknięcia.
23-11-2017 17:01
Na Nasz Orange jest wiele tematów dotyczących chęci wymiany urządzenia "na życzenie klienta". Pomysł polega na tym by został udostępniony odpowiedni mechanizm na taką wymianę. Rozwiązanie nie musi być bezpłatne, może być jak u konkurencji: że przy upgrad [...]
22-11-2017 12:38
Hej, jako założyciel tematu rzeki Funbox 3.0 - koniec z własnym routowaniem ? wrzucam pomysł utworzenia w Funboxie 3.0 trybu działania bridge - mostu, aby można było podłączyć własny router do Orange Światłowodu. Dlaczego? Nie każdy chce i może zdecydow [...]