Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Netflix z menu Samsung ICU-100


Poziom 18, Komentator
  • 27
  • 21
  • 1

Netflix z menu Samsung ICU-100

Witam,

Może ktoś ma pomysł, czemu usługa Netflix wybierana z dekodera zacina się tak, jakby był problem z przepływnością łącza? Czasem działa tak źle, że co kilkadziesiąt sekund następuje buforowanie danych, czasem nieco lepiej i można spokojnie pooglądać.

 

Dodam, że Neflix odpalany z telefonu przez WiFi z Funboxa (5GHz) działa bez zarzutu.

 

Pomysły? Znowu soft?

8 ODPOW. 8

Poziom 31, Ekspert
  • 1750
  • 1955
  • 101

Netflix z menu Samsung ICU-100

@shc73 dopisek IPv6 usunięty z loginu Neostrady ?


Poziom 35, Ekspert
  • 2836
  • 4537
  • 122

Netflix z menu Samsung ICU-100

Jaka prędkość usługi neo? Spróbuj usunąć dopisek ipv6 z loginu neostrady w ustawieniach rutera...

Poziom 18, Komentator
  • 27
  • 21
  • 1

Netflix z menu Samsung ICU-100

Dzięki za hint, już wymusiłem IPV4, zobaczymy jaki będzie rezultat.

 

Co do prędkości neo - 100 Mbps, ale to nie to, bo Netlix chodzi bez problemu, jeśli używam z komputera/telefonu dodatkowo przez mój własny ruter, tnie tylko przez dekoder.


Poziom 35, Ekspert
  • 2836
  • 4537
  • 122

Netflix z menu Samsung ICU-100

Temat akurat dla mnie do ogarnięcia bardziej po omacku, ponieważ nie mam ICU100 i nie korzystam z netfliksa...mam go w tv Smart, ale nie używam...Daj znać o efektach 🙂 @BORAX, podpowiedzi wystrzelone w jednym momencie 😉
Konto usunięte

Nie dotyczy

Netflix z menu Samsung ICU-100

Tak z drugiej strony, po wi-fi łączysz dekoder z routerem, szybciej i bez problemów po kablu, ale nie miałem to nie zgłębię tematu.


Poziom 35, Ekspert
  • 2836
  • 4537
  • 122

Netflix z menu Samsung ICU-100


Poziom 18, Komentator
  • 27
  • 21
  • 1

Netflix z menu Samsung ICU-100

Powitać 🙂

 

Kilka tygodni testów Netflixa po usuięciu IPV6 i takie obserwacje:

1. Zaraz po usunięciu IPV6 wydawało się, że pomogło, ale niestety problem z powtórnym buforowaniem powrócił dosyć szybko. Po wybraniu filmu pierwsze buforowanie następuje dosyć szybko i film się odtwarza. A potem to już zupełna przypadkowość: niekiedy można odtworzyć powiedzmy 1h film bez żadnych problemów, innym razem co kilka minut następuje ponowne buforowanie i oglądanie staje się uciążliwe.

 

Ponownie powtórzę, że sytuacja dotyczy jedynie Netflixa odpalanego przez dekoder ICU-100 (podłączony skrętką do Funboxa). Netflix odpalany z telefonu (przez WiFi z tege samego Funboxa po 2.4/5GHz) działa bez ponownych buforowań. Tak samo dobrze działa przez Chromecasta korzystającego z WiFi z Funboxa na 5GHz.

 

Nowe pomysły mile widziane...


Poziom 19, Pasjonat
  • 48
  • 9
  • 1

Netflix z menu Samsung ICU-100

U mnie mam identyczny problem.

Ostatnio także zauważyłem , że jeśli puszczę sygnał z telefonu na dekoder to czasami działało bez buforowania.