Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

LIVEBOX - brak połączenia (dekoder, router)

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 10
  • 0

LIVEBOX - brak połączenia (dekoder, router)

Hej, to znowu ja

 

Chodzi o notorycznie powtarzający się problem z Livebox'em. Podczas włączenia telewizora, który jest podłączony do routera i dekodera pojawia się komunikat o braku połączenia z siecią Wi-Fi na zmianę z pojawiającym się logo Orange ("Witamy w sieci Orange" etc.) - przy pojawiającym się logo telewizor się zawiesza, a na dekoderze pojawia się komunikat "boot". Dekoder jest resetowany, po zresetowaniu wszystko działa poprawnie przez dzień lub dwa. 

 

Do tej samej sieci, co Livebox były przez pewien okres przyłączone kamery (dekoder znajduje się u starszej osoby), a informatyk zasugerował, że problem z dekoderem może być przyczyną obciążenia routera? 

 

Stąd pytanie czy należy wymienić dekoder na nowy, czy też dokupić nowy router, który będzie podłączony do kamer?

10 ODPOW. 10
Highlighted

Poziom 34, Ekspert
  • 1814
  • 4110
  • 121

LIVEBOX - brak połączenia (dekoder, router)

@mmkr witaj zglaszales problem do Orange? Wg mnie cos z dekoderem nie tak.

Kontakt orange

https://www.orange.pl/view/kontakt

Zagadaj na czacie


Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 10
  • 0

LIVEBOX - brak połączenia (dekoder, router)

 

W salonie nie potrafili za wiele wyjaśnić, spróbuję z konsultantem 🙂

Highlighted

Poziom 34, Ekspert
  • 1814
  • 4110
  • 121

LIVEBOX - brak połączenia (dekoder, router)

@mmkr w salonie nie pracuja technicyEmotikon: Bardzo szczęśliwy sprobuj

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

LIVEBOX - brak połączenia (dekoder, router)

@mmkr , jak masz zainstalowaną aplikację Funbox, to masz dzięki niej możliwość diagnostyczną tv, neta i telefonu. Jest też tam schemat prawidłowo podłączonych i nie podłączonych urządzeń.

Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5759
  • 8524
  • 66

LIVEBOX - brak połączenia (dekoder, router)

@mmkr  witam rozumiem że masz Dekoder przez wi-fi połączony jeśli tak to albo modem jest za dolega od dekodera lub sieć wi-fi jest obciążona  wtedy można spróbuje  zmienić kanał wi-fi na ten mniej obciążany  o osobiście polecam przez kabel połączyć jeśli zmiana Kanału  nie da rezultatu to pozostaje kontakt z Bok Orange 510100100 lub w dni robocze z czatem .     

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

LIVEBOX - brak połączenia (dekoder, router)

@mmkr  jeśli dekoder jest w odległym pomieszczeniu, to połączenie tylko kablem łan, ewentualnie skorzystać ze wzmacniacz wi fi, takowy oferuje Orange.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 8148
  • 12818
  • 233

LIVEBOX - brak połączenia (dekoder, router)

@mmkr z Twojego opisu wynika, że dekoder, TV i kamery masz połączone przez WiFi. Proponuję osobny router dla kamer, natomiast w miarę możliwości LiveBox-a ustawić najbliżej dekodera lub podłączyć kabelkiem RJ-45. Uważam, że kamery generują na tyle duży ruch w sieci LAN, że w pewnym momencie zapycha się LiveBox. Dlatego po restarcie przez jakiś czas działa prawidłowo, później znowu następuje zapchanie sieci.

Highlighted

Poziom 25, Specjalista
  • 1069
  • 1623
  • 28

LIVEBOX - brak połączenia (dekoder, router)

Cześć,

 

Żeby konkretnie odpowiedzieć na zadane pytania konieczna jest dokładna wiedza o sprzęcie. Livebox czy Funbox? 1.0 , 2.0 czy 3.0 i jaki jest dekoder, a kamery z rejestratorem czy IP z własnym oprogramowaniem w chmurze? Dekoder jest resetowany czy restartowany? Jaka jest usługa Orange (typ i prędkość)?

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 5
  • 10
  • 0

LIVEBOX - brak połączenia (dekoder, router)

 

Funbox 2.0, a dekoder STB Hybrydowy / Neostrada (Internet) opcja do 10 MB / Kamery posiadają własne oprogramowanie w chmurze