Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak wygląda zwrot środków, jeśli nie odebrałem zakupionego sprzętu

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 7
  • 1

Jak wygląda zwrot środków, jeśli nie odebrałem zakupionego sprzętu

Witam chciałbym się dowiedzieć jak wygląda zwrot środków po nie odebraniu sprzętu z salonu bez umowy płatność została wykonana z karty wirtualnej skrill czy trzeba to gdzieś zgłosić lub ile poczekać?

 

________________
* Doprecyzowałem temat wątku oraz przeniosłem go z działu Dekodery i inne – moderator Michał

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 7
  • 1

Jak wygląda zwrot środków jeśli nie odebrałem zakupionego sprzętu

Dzwoniłem właśnie na infolinię i pan powiedział że po 5 dniach się automatycznie anuluje i środki zostaną zwrócone dzięki za odpowiedź wszystkich temat rozwiązany 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32340
  • 36323
  • 1367

Zwrot?

A gdzie zamawiałeś sprzęt? przez flexa, na infolinii, na stronie orange.pl ?

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 7
  • 1

Zwrot?

W aplikacji mój orange w zakładce sklep 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13071
  • 53629
  • 625

Zwrot?

@DiamondRose94  dopytam. Anulowales transakcje? Samo nieodebrane nie jest chyba równoznaczne z rezygnacją..


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 7
  • 1

Jak wygląda zwrot środków jeśli nie odebrałem zakupionego sprzętu

Dzwoniłem właśnie na infolinię i pan powiedział że po 5 dniach się automatycznie anuluje i środki zostaną zwrócone dzięki za odpowiedź wszystkich temat rozwiązany