Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dysk do ICU-100 - dziwne wymagania przedstawione przez konsultanta technicznego Orange


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 17
  • 0

Dysk do ICU-100 - dziwne wymagania przedstawione przez konsultanta technicznego Orange

Dzień dobry,

 

(edit: wyszło mi trochę długo, więc wersja TL;DR na końcu)

 

pracuję w branży telco/IT ponad 20 lat i myślałem, że nic już mnie nie zaskoczy, a jednak... poziom, obsługi Orange rozłożył mnie na łopatki. To się bardziej chyba nadaje do mediów społecznościowych, ale w sumie to głównie zależy mi na znalezieniu rozwiązania. Chciałem nawet legitnie na tym "forum" założyć konto jak to się 20 lat temu na forach bywało, ale nawet tu Orange mnie pokonało, nie mogę wypełnić formularza rejestracji jako klient Orange bo po wypełnieniu formularza i przejściu dalej pojawia się tylko błąd "form_register.all.error.error.pi" i nic więcej nie da się zrobić. Stąd post jako anonim. (edit: założyłem konto jako nie klient i jakoś się udało)