- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie zawsze ale często gdy wyłączę prąd w obwodzie a potem go odpalę i włączę dekoder i tv wraz z saudbarem okazuje się że tylko dekoder nie ma głosu... Często gdy zresetuje modem to zadziała ale ostatnio musiałem wyłączyć prąd w obwodzie żeby zadziałało... Czy ma ktoś lub miał podobny problem? I czy udało się go rozwiązać komuś :). Pozdrawiam l.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Darkus mam to samo na WHD80 ijedynym rozwiązaniem jest restart. Nic nie poradzisz...
Moz3sz wymienić dekoder
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Darkus mam to samo na WHD80 ijedynym rozwiązaniem jest restart. Nic nie poradzisz...
Moz3sz wymienić dekoder
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder do FB 2 ma problem z głosem.
@Darkus nie napisałeś jaki to dekoder, bo jeśli IWU 200 to problem jest znany na forum i na razie nie ma na to konkretnego rozwiązania poza wymianą na inny model, niestety.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder do FB 2 ma problem z głosem.
@Darkusnapisał(-a)Nie zawsze ale często gdy wyłączę prąd w obwodzie a potem go odpalę i włączę dekoder i tv wraz z saudbarem okazuje się że tylko dekoder nie ma głosu... Często gdy zresetuje modem to zadziała ale ostatnio musiałem wyłączyć prąd w obwodzie żeby zadziałało... Czy ma ktoś lub miał podobny problem? I czy udało się go rozwiązać komuś :). Pozdrawiam l.
Na tak wyczerpujący i szczegółowy opis problemu jest tylko jedna diagnoza: coś Ci się (częściowo) zawiesza. Albo dekoder, albo modem (FB2) albo połączenie między nimi. Winny może być każdy element: sprzęt sam z siebie, zasilacze, kabelki, instalacja elektryczna, warunki w eterze (jeśli łączą się po WiFi), bład oprogramowania FB2 lub dekodera i wiele innych.
Rozwiązanie na które "wpadłeś" czyli restart elektroniki nie różnicuje tych przyczyn. Niektóre możnaby wykluczyć gdybyś napisał coś więcej, ale na pewno nie wszystkie. Mogę napisać dwie rzeczy: po pierwsze u mnie tak się nie dzieje, ale mam zupełnie inną konfigurację (w każdym razie na pewno inny modem). Po drugie, jeśli bardzo przeszkadza Ci konieczność restartowania, zawsze możesz zgłosić uszkodzenie sprzętu: nie jest on Twoją własnością (tak przynajmniej sądzę, nie napisałeś jak to u Ciebie wygląda) a Operator gwarantuje poprawne jego działanie w trakcie wynajmu. Wobec tego, jeśli będziesz nalegał, to sprzęt zostanie wymieniony. Zależnie od tego jaki masz typ łącza taka sugestia wymiany jest mniej lub bardziej sensowna, ale zawsze jest jakąś opcją.