- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Netflix dostępna na dekoderze IWU200
Trochę to trwało, ale wreszcie jest! Na dekoderze IWU200 udostępniliśmy aplikację Netflix. Nie będzie ona u wszystkich dostępna od razu. Trzeba cierpliwości aż wszyscy dostaniecie aktualizację. Nie pytajcie dokładnie kiedy będzie u wszystkich, gdyż nie mam szczegółowej informacji. Mam jednak nadzieję że będzie to kwestia dni.
Aplikacja widoczna jest:
- w głównym menu, w sekcji VOD,
- po wejściu na kanał 15 lub 200,
- z poziomu programu TV (EPG),
- po wejściu w kafelek VOD w sekcji Serwisy.
Najważniejsze informacje:
- wymagana wersja oprogramowania to 03.14.42,
- nie ma możliwości założenia konta z płatnością przez Orange.
Obecnie aplikacja Netflix jest dostępna na dekoderach:
-
IWU200,
- ICU100,
- 4K Stream (Android).
Dajcie znać jak działa 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Netflix dostępna na dekoderze IWU200
Ciekawe czy razem z tą aktualizacją będzie wysyłana łatka do istniejących problemów z tym dekoderem, ostatnio zgłaszanych na forum 🤔
Od tygodnia IWU200 nie przesyła obrazu przez soundbar JBL. - Nasz Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Netflix dostępna na dekoderze IWU200
przecież wiesz, że nie. Po co pisać takie wpisy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Netflix dostępna na dekoderze IWU200
Z jednej strony mój wpis to trochę taki sarkazm, a z drugiej myśl że być może ktoś z pomarańczowej firmy to przeczyta i dowie się o problemach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Netflix dostępna na dekoderze IWU200
O, no to jest tu @Wojciech . Wojciechu, prosimy o przekazanie prośby o przeczytanie komuś z pomarańczowej firmy i powiedzenie nam tu, jak poszło. Będziemy się dopytywać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Netflix dostępna na dekoderze IWU200
Powiedzmy żebym zgłosił, ale ekspert zapyta o numer usługi. Jednak tego nie wolno podawać przez forum. Poza tym przypominam czym jest forum i do czego jest stworzone: https://nasz.orange.pl/t5/O-spo%C5%82eczno%C5%9Bci/Zasady-Nasz-Orange/td-p/45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Netflix dostępna na dekoderze IWU200
Nie znasz numeru usługi więc nie musisz się obawiać takiego pytanie (a może jednak znasz? 😵). Poza tym można go uzyskać i przekazać poza forum.
Ale: nie chodzi o zgłoszenie reklamacji, tylko o zwrócenie uwagi na problemy jakie powtarzają się z różnymi sztukami sprzętu. Czy masz dojście do departamentu, który ma zdolność nadania biegowi sprawie zainteresowania się problemami opisywanymi na forum?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Netflix dostępna na dekoderze IWU200
@pirenej napisał(-a)
zwrócenie uwagi na problemy jakie powtarzają się z różnymi sztukami sprzętu.
3 osoby, z czego jedna ma już inny dekoder. Pozostałe dwie nawet nie wiadomo co posiadają dokładnie. Problem zbyt wąski i zbyt mało osób go zgłasza aby można było zgłosić jako problem globalny (czyli taki, z którym ma wiele osób problem). Przez forum już skutecznie były różne rzeczy rozwiązywane, ale raz że przez pomysły (jednak będąc szczerym nie wszystkie, z różnych powodów, ale to w odpowiedzi przez ekspertów było opisywane dlaczego), jak i takie które zgłaszało szerokie grono użytkowników, przy których można było dokładnie określić w czym jest problem. Te konkretnie problemy powinny być zgłaszane przez Doradców na czacie/infolinii/w salonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Netflix dostępna na dekoderze IWU200
@Wojciechnapisał(-a)3 osoby, z czego jedna ma już inny dekoder
i uważasz, że problem rozwiązany? Klient zadowolony, ale z tym nieinnym dekoderem nadal nie wiadomo o co chodzi. Czy ktoś się tym interesuje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Netflix dostępna na dekoderze IWU200
Nie, doczytaj wypowiedź do końca 😉 Przypominam, że forum nie jest od tego aby zgłaszać indywidualne problemy przez moderatorów forum. To tyle jeżeli chodzi o problem z dekoderem w tym temacie. Od tego są osobne tematy i proszę już bez zmieniania tematu.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »