Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 132
  • 293
  • 0

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

slav72, nie zauważyłam Twojej wiadomości gdy pisałam moją. Zrobią tak jak radzisz.
Dzięki.
 
Pozdrawiam Ewa

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

@Time88  użyj do podłączenia zestawu Funbox 6 - dekoder ICU 100 - TV  kabli z zestawu (z pudełek) ethernet do FB 6 - ICU100, HDMI do ICU 100 - TV. Pozostaw tak podłączony zestaw i włączony, odczekaj cierpliwie do pobrania wszystkich uprawnień przez sprzęt z sieci (internetu). Ponawiam prośbę nic nie "grzeb" w międzyczasie.

PS.

Ten czas do 24 godzin  na pobranie uprawnień jest bez różnicy czy to dzień tygodnia, czy weekend (uprawnienia pobierają się z automatu) fizycznie są wysyłane gdyby przez jakiś błąd nie pobrały się automatycznie (czyli po 24 godzinach brak reakcji sprzętu to wtedy kontakt z infolinią, jak pisałem wcześniej).

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6403
  • 26231
  • 216

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

@Time88 

Zwróc uwagę, że to Ty masz problem, nie ja. Ja tylko próbuję pomóc.

Nigdzie nie sugerowałem że masz dzwonić na płatną infolinię. IMHO najtańszą i najefektywniejszą metodą załatwiania takich spraw jest czat przez MO, z poziomu przeglądarki w komputerze. To nic nie kosztuje. Żywi ludzie jednak urzędują tam tylko w dni powszednie, w godzinach pracy czyli do 22 (IIRC). MAX spełnia użyteczną rolę o tyle że wstępnie klasyfikuje zgłoszenie. Przekonanie go żeby przełączył Cię do żywej osoby zajmuje maksymalnie kilkanaście sekund. Wystarczy napisać coś z czym nie do końca sobie poradzi i tyle. Groźbami MAXa sie nie przejmuj, obowiązują Cię zapisy z umowy a te wykluczają jakąkolwiek finansową odpowiedzialność za dostarczenie przez operatora niesprawnego sprzętu.

 

Po tym co napisałaś podtrzymuję zdanie że dekoder jest nie do końca sprawny i powinnaś to zgłosić. Nie ma innej metody uruchomienia sprzętu niż poprzez kontakt z BOK.

 

Jeśli już jednak jesteś w stanie wejść z dekoderem w interakcję tzn. widzisz coś na ekranie TV to możesz we własnym zakresie spróbować diagnostyki, ale nie jestem pewien czy to zadziała na zepsutym dekoderze. Jest kombinacja klawiszy D-C-D na pilocie, ona powinna umożliwić Ci wejście w menu serwisowe gdzie moża m.in. zrobić diagnostykę. Możesz spróbwać.

Co do ewentualnego uszkodzenia kabla HDMI: oczywiście spróbować można, ale dekoder nie podłączony do niczego (żadnych kabli, tylko zasilanie) też powinien przechodzić normalną procedurę startową, z wyświetlaniem odpowiednich komunikatów (boot i init) na wyświetlaczu. Różnica jest tylko taka że na koniec wyświetli się wtedy Err zamiast zegara. Skoro u Ciebie na początku było inaczej to już źle rokuje i wskazuje raczej na problem z dekoderem niż z okablowaniem.

 

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 132
  • 293
  • 0

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

> użyj do podłączenia zestawu Funbox 6 - dekoder ICU 100 - TV kabli z zestawu (z pudełek)

> ethernet do FB 6 - ICU100, HDMI do ICU 100 - TV

Oba te kable były w pudełku ICU100.

W pudełku Funboxa6 był kabel Ethernet z czerwonymi końcówkami do podłączenia do ONT.

i telefoniczny do podłączenia aparatu telefonicznego.

 

Pozdrawiam

Ewa

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6403
  • 26231
  • 216

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

0.png

1.png

2.png

3.png

4.png

5.png

6a.png

Tak wygląda sekwencja startowa na dekoderze który nie jest podłączony do żadnych kabli. Całość trwa nieco ponad minutę, przez większość tego czasu wyświetla się "init". Nie wydaje mi się żeby brak uprawnień mógł spowodować że dekoder w ogóle nie startuje. IMHO jest po prostu zepsuty i czasem startuje a czasem nie. Naturalnie mogę się mylić. Nie masz oczywiście nic do stracenia bo do jutra i tak nigdzie tego nie zgłosisz więc możesz spróbować zostawić wszystko podłączone tak jak sugeruje @slav72 , ale żeby jakaś szansa na skutek była to dekoder musi w ogóle wystartować, tak żeby coś się na ekranie TV wyświetliło. Jeśli zarówno ekran TV jak i wyświetlacz dekodera są martwe to pozostawianie sprzętu w stanie "włączonym" nic nie da.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

@Time88  odniosę się jeszcze do kabelka ethernet (a raczej wtyków) po podłączeniu nie "siedzą" one całkiem sztywno w portach (mają delikatny luz , klik świadczy o tym że jest ok).

Anonim

Nie dotyczy

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

@j131 z tymi godzinami pracy to się nie zgodzę. Kiedyś dzwoniłam w sobotę  i połączyłam się. Jeśli chodzi o czat nawet dla testu sprawdziłam Max informuję, że w sobotę 10-18.

 

@Time88 wymiany sprzętu dzierżawionego odmówić Tobie nie mogą. Kwestia tylko czy salon do którego pójdziesz będzie miał sprzęt na stanie. Jeśli będziesz zgłaszał sprawę, konsultant może sprawdzić. Istnieje też opcja kuriera, ale wtedy dochodzi czas przesyłki. A przy zgłoszeniu problemu tam gdzie jest wysłanie technik zawsze informują o potencjalnej karze, nawet przy zgłaszaniu zerwanego kabla. Taka polityka firmy . 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 132
  • 293
  • 0

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

Zadzwoniłam dzisiaj na 510100100. Okazało się, że mój dekoder ICU100 jest całkowicie sprawny,

wymagał tylko aktualizacji, którą tam zainicjowano. Wszystko jest OK.

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

 

Pozdrawiam

Ewa

Anonim

Nie dotyczy

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

@Time88 super, że problem się rozwiązał. 👍


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

@Time88 czyli jest tak jak pisałem, kontakt z infolinią pomógł 


@slav72napisał(-a)

@Time88  włącz dekoder i zostaw włączony, nic przy nim nie "grzeb", dekoder po pierwszym podłączeniu musi pobrać sobie uprawnienia z sieci a trwa to do 24 godzin (z reguły nie trwa to aż tak długo), jeżeli w tym czasie to się nie stanie to skontaktuj się z infolinią w celu ponownego przesłania uprawnień. To tyle, prośba o trochę cierpliwości (włączanie i wyłączanie nic nie da, a tylko wydłuży czas oczekiwania na uprawnienia).

PS.

Telewizor zostaw włączony aby móc kontrolować co się dzieje.


Super że sprzęt jest sprawny i działa 👍🙂