- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Przedłużyłam umowę na Love (Internet, TV, tel. stacj, tel.kom) ze zmianą sprzętu
na Funbox 6 i Dekoder 4K Premium. Oczywiście mam światłowód.
Zainstalowałam i Funbox działa tak, jak powinien, natomiast 4K Premium nie działa
wcale. Przy włączaniu dekodera z tyłu, na chwilkę wyświetlają się 3 lampki,
a przy włączaniu na przodzie, wyświetla się na moment tylko zielona lampka.
Na telewizorze (Sony) pojawia się napis: "Brak sygnału.Sprawdź wejście zewnętrzne
lub wybierz inne wejście przy użyciu przycisku INPUT".
Kabel HDMI jest podłączony do portu HDMI2 na telewizorze i taki jest wybrany
na liście INPUT.
Co można zrobić? Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Ewa
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Time88 użyj do podłączenia zestawu Funbox 6 - dekoder ICU 100 - TV kabli z zestawu (z pudełek) ethernet do FB 6 - ICU100, HDMI do ICU 100 - TV. Pozostaw tak podłączony zestaw i włączony, odczekaj cierpliwie do pobrania wszystkich uprawnień przez sprzęt z sieci (internetu). Ponawiam prośbę nic nie "grzeb" w międzyczasie.
PS.
Ten czas do 24 godzin na pobranie uprawnień jest bez różnicy czy to dzień tygodnia, czy weekend (uprawnienia pobierają się z automatu) fizycznie są wysyłane gdyby przez jakiś błąd nie pobrały się automatycznie (czyli po 24 godzinach brak reakcji sprzętu to wtedy kontakt z infolinią, jak pisałem wcześniej).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.
@Time88 sprawdź jeszcze na innym telewizorze jak masz możliwość.
Jeżeli będą podobne objawy, to dekoder do wymiany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.
Dzięki za odpowiedź. Nie mam możliwości sprawdzenia na innym telewizorze.
Może istnieje jakiś test? Obawiam się niechęci do wymiany ze strony Orange.
Pozdrawiam
Ewa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.
Kompletnie nic, jak by go nie było.
Dzięki.
Pozdrawiam
Ewa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.
@Time88 zgłosisz problem z dekoderem z nie powinno być problemu z wymianą.
Możesz jeszcze sprawdzić dekoder pod innym wejściem HDMI w telewizorze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.
Zmieniłam wejście HDMI w telewizorze Pojawił się ten sam napis na telewizorze. Jako wejście wybrałam
HDMI/ARC, bo nic innego nie pasowało.Rezultat tali sam.
Odłączenie i ponowne podłączenie kabla zasilającego dekodera nie pomogło.
Obawiam się trudności z wymianą, bo ostatnio z nimi są same trudności.
Pozdrawiam
Ewa
________________
* Scalenie wpisów – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.
@Time88 zgłoś problemy z dekoderem na infolinii lub czacie. Konsultant powinien wystawić zlecenie wymiany. Z numerem zlecenia j spakowany dekoderem udaj się do salonu na wymianę. Jak sprzęt nie działa, to powinien być. Salon nie może odmówić wymiany, jeśli dekoder jest niesprawny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.
Zapytam jeszcze tak. Czy wśród członków społeczności jest ktoś, u kogo zestaw Funbox 6
i Dekoder 4K Premium (ICU 100), przy korzystaniu z Terminala ONT I-010G - U, działa poprawnie
i na jakim telewizorze?
Terminal jest co najmniej sprzed 5 lat ale nie było mowy o wymianie (procedury) na ONT-I-010G-A.
Przy okazji, czy to prawda, że wymiany terminala może dokonać tylko technik z Orange?
@ketrasaArtur napisał(-a)
@Time88 zgłoś problemy z dekoderem na infolinii lub czacie. Konsultant powinien wystawić zlecenie wymiany. Z numerem zlecenia j spakowany dekoderem udaj się do salonu na wymianę. Jak sprzęt nie działa, to powinien być. Salon nie może odmówić wymiany, jeśli dekoder jest niesprawny.
Klient odbija się jak od ściany pomiędzy salonem, infolinią i czatem. Na wszystko jest jedna odpowiedź:
procedury.
To już nie jest ta firma co przed laty, ale nie mam czasu szukać innej żeby nie trafić z deszczu pod
rynnę.
Pozdrawiam
Ewa
________________
* Scalenie wpisów – moderator Kinga
- « Poprzedni
- Następny »