- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy to wina softu czy podzespołów w ICU 100
ICU100 kiepsko współpracował z Samsung QE75Q95TAT. W przypadku tego tv wszystkie urządzenia peryferyjne podłączone są przez One Conect. Często nie startował. Został przeniesiony i podłączony go starego Sony. Tu się łączy. ale częsty musi być restartowany, albo problem z głosem, albo się zawiesi. Tego rodzaju problemy nie występują w przypadku IWU200. Jako ciekawostkę podam, że zmiana operatora (też był C+) wystąpiła ze zmianą telewizora. Pozostało stare kino domowe, też Sony, gdzieś 12 lat. Dźwięk był słaby. Już rozważałem zakup nowego kina.. Na szczęście uruchomiłem Netflixa przez Apple TV 4K i „oniemiałem” słysząc dźwięk. A więc nie kino. Suma Summarum - dekodery C+ (byłem 30 l, o niebo lepsze. Dotyczy zarówno ICU jak i IWU.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy to wina softu czy podzespołów w ICU 100
@JerzyMarian1napisał(-a)...
Suma Summarum - dekodery C+ (byłem 30 l, o niebo lepsze. Dotyczy zarówno ICU jak i IWU.
No to tu mamy pełny konsensus. Halo, halo, Orange! czy słyszycie te życzliwe uwagi?
Czyli mówisz że ICU100 słabo współpracował ze wzmacniaczem kina domowego. Rozumiem że IWU200 radził sobie lepej? A próbowałeś może połączenia po kabelku optycznym? Pytam trochę dlatego, że się nad zakupem kina domowego zastanawiam i nie chciałbym na jakieś rafy trafić. Prawdę mówiąc podobne do Twoich opinie już widziałem więc coś chyba jest na rzeczy.
Ale co do stabilności ICU100 to nie potwierdzam - u mnie chodzi stabilnie, w zasadzie się nie wiesza przy normalnym użytkowaniu. Tyle że raz dziennie jest wyłączany z hebelka więc reset raz dziennie zalicza. Oczywiście jeśli trzeba to potrafię go też zawiesić "na życzenie", ale to jest zupełnie inna historia, w innych wątkach od czasu do czasu coś o tym piszę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy to wina softu czy podzespołów w ICU 100
Ja jestem użytkownikiem, a nie ekspertem zatrudnionym w NASA. Sprzęt po rozpakowaniu, podłączeniu ma działać i to dobrze. Tak jest w przypadku np. Apple TV. A jak nie działa, bo to zdarza się najlepszym? To łączę się z Apple i za 30 sekund dzwonią do mnie i pytają w czym mogą pomoc. A jak jest w przypadku Orange? W tej chwili nie zwracam już uwagi na „jakość” tej firmy i jej telewizyjnych usług. I tak głównie siedzę na Netflixie, Discovery czy HBO. Wytrzymam do końca umowy.
PS. Niektórzy się dziwią dlaczego Apple czy Microsoft warte są po 2 biliony dolarów? To niech skontaktują się ze wsparciem tych firm, a nie będą mieli pytań.
- « Poprzedni
- Następny »