Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czy to wina softu czy podzespołów w ICU 100


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 77
  • 169
  • 4

Czy to wina softu czy podzespołów w ICU 100

ICU100 kiepsko współpracował z Samsung QE75Q95TAT. W przypadku tego tv wszystkie urządzenia peryferyjne podłączone są przez One Conect. Często nie startował. Został przeniesiony i podłączony go starego Sony. Tu się łączy. ale częsty musi być restartowany, albo problem z głosem, albo się zawiesi. Tego rodzaju problemy nie występują w przypadku IWU200. Jako ciekawostkę podam, że zmiana operatora (też był C+) wystąpiła ze zmianą telewizora. Pozostało stare kino domowe, też Sony, gdzieś 12 lat. Dźwięk był słaby. Już rozważałem zakup nowego kina.. Na szczęście uruchomiłem Netflixa przez Apple TV 4K i „oniemiałem” słysząc dźwięk. A więc nie kino. Suma Summarum - dekodery C+ (byłem 30 l, o niebo lepsze. Dotyczy zarówno ICU jak i IWU. 


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5375
  • 21542
  • 173

Czy to wina softu czy podzespołów w ICU 100


@JerzyMarian1napisał(-a)

...

Suma Summarum - dekodery C+ (byłem 30 l, o niebo lepsze. Dotyczy zarówno ICU jak i IWU. 


No to tu mamy pełny konsensus. Halo, halo, Orange! czy słyszycie te życzliwe uwagi?

 

Czyli mówisz że ICU100 słabo współpracował ze wzmacniaczem kina domowego. Rozumiem że IWU200 radził sobie lepej? A próbowałeś może połączenia po kabelku optycznym? Pytam trochę dlatego, że się nad zakupem kina domowego zastanawiam i nie chciałbym na jakieś rafy trafić. Prawdę mówiąc podobne do Twoich opinie już widziałem więc coś chyba jest na rzeczy.

 

Ale co do stabilności ICU100 to nie potwierdzam - u mnie chodzi stabilnie, w zasadzie się nie wiesza przy normalnym użytkowaniu. Tyle że raz dziennie jest wyłączany z hebelka więc reset raz dziennie zalicza. Oczywiście jeśli trzeba to potrafię go też zawiesić  "na życzenie", ale to jest zupełnie inna historia, w innych wątkach od czasu do czasu coś o tym piszę.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 77
  • 169
  • 4

Czy to wina softu czy podzespołów w ICU 100

Ja jestem użytkownikiem, a nie ekspertem zatrudnionym w NASA. Sprzęt po rozpakowaniu, podłączeniu ma działać i to dobrze. Tak jest w przypadku np. Apple TV. A jak nie działa, bo to zdarza się najlepszym? To łączę się z Apple i za 30 sekund dzwonią do mnie i pytają w czym mogą pomoc. A jak jest w przypadku Orange? W tej chwili nie zwracam już uwagi na „jakość” tej firmy i jej telewizyjnych usług. I tak głównie siedzę na Netflixie, Discovery czy HBO. Wytrzymam do końca umowy. 

PS. Niektórzy się dziwią dlaczego Apple czy Microsoft warte są po 2 biliony dolarów? To niech skontaktują się ze wsparciem tych firm, a nie będą mieli pytań.