- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy to normalne jest , aby....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonimnapisał(-a)@wscieklaewka Nie może więcej pobierać, bo by się zasilacz wyłączył. W rękach tego nie miałem. Ktoś jeszcze gdzieś narzeka, że się grzeje? Jak ktoś jest dociekliwy, to niech sobie obudowę rozkręci i sprawdzi, co się w nim grzeje.
Nie wiedziałam o tym że w przypadku przegrzania wyłącza się zasilacz ( to mnie trochę uspokoiło )
Nie wiem czy ktoś jeszcze ma podobny problem, ale czytałam gdzieś na forum, że te dekodery lubią trochę ciepła. Dziwne jest to że moment kulminacyjny w grzaniu wystąpił w sobotę, natomiast wczoraj czyli w niedzielę doszedł do temperatury raczej normalnej ( nie znam się ale tak myślę ) gdyż około 23:00 termometr zaokienny położony na dekoderze pokazywał około 50 stopni ciepełka ( czyli raczej w normie )
Dziękuję @Anonim
Dodam, że kiedyś miałam problem z laptopem starszej generacji - mianowicie gdy go włączałam to on w mig się wyłączał ( podobno z gorąca to było )
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwne jest to że moment kulminacyjny w grzaniu wystąpił w sobotę, natomiast wczoraj czyli w niedzielę doszedł do temperatury raczej normalnej
Badania statystyczne wykazują w soboty zwiększone korzystanie z Youtube Red i tym podobnych serwisów 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Badania statystyczne wykazują w soboty zwiększone korzystanie z Youtube Red i tym podobnych serwisów 😉
Masz rację @bluesmanniak