- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam.
Otóż niedawno przedłużyłem umowę na telefon , internet i telewizję.
Przy rozmowie z konsultantem nie zostałem poinformowany o zmianach w usłudze telewizyjnej. Przy dostarczeniu mi pączki z umową i telefonem dostałem też dekoder tv C+. I tu moje ździwienie. Dlaczego dekoder? Dlaczego C+?
Po rozmowie z BOK dopiero się dowiedziałem i współpracy.
Ok, jestem w stanie to zrozumieć i przełknąć.
Takie dekodery z takimi parametrami były dostępne co najmniej 15 lat temu.
Chodzi mi o TVBOX + model DSB4300 który to jest jednym wielkim niewypałem.
Przy ustawieniu ulubionych kanałów nie mam możliwości podporządkować wyboru kolejności , przy wyłączeniu i włączeniu dekodera muszę wchodzić do menu by przełączyć się na ulubione. Obraz często nie jest zsynchronizowany z audio .
Jedna wielka porażka.
Złożyłem reklamację na sprzęt i pierwszy raz zostaję olewamy i zbywany na temat dekodera. Dzwoniąc do BOK każdy doradca mówi co innego.
Gratuluję Orange Technologi. " A raczej cofania się w technologii "
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Krzysio_6703 tu masz temat dotyczący zmian dla nowych umów podpisywanych z telewizją:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cofnięcie technologiczne Orange
Spodziewałem się takich tematów jak Twój @Krzysio_6703. Na łamach NO była mowa o nawiązaniu współpracy Orange z Canal +. Masz więc obecnie dwie umowy, jedną z Orange na usługi telekomunikacyjne, drugą z Canal +. Jeżeli usługi Tobie nie odpowiadają, a umowa była podpisywana online, to masz prawo na odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Podejrzewam, że w sprawie telewizji trzeba się kontaktować z Canal +
Tu więcej informacji dla nowych umów z telewizją
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cofnięcie technologiczne Orange
Tak , tylko że ja podpisywałem umowę z Orange a nie z C+ . Więc uważam że to Orange musi zająć się tą sprawą a nie odsyłać mnie do C+ z którą umowy nie podpisywałem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cofnięcie technologiczne Orange
@Krzysio_6703 dostałeś najtańszy, a co za tym idzie najgorszy dekoder z oferty Canal+ bez opłaty miesięcznej za niego, jeżeli chciałbyś lepszy to jest taka możliwość, możesz dostać Ultrabox 4K ale posiadanie jego wiąże się z dodatkową opłatą miesięczną w kwocie 5 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cofnięcie technologiczne Orange
@slav72Myślisz że nie próbowałem?
Byłem nawet skłonny zapłacić 139 PLN za wymianę jak to jeden z doradców mi powiedział.
Ale szybko się okazało że nie mogę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cofnięcie technologiczne Orange
@Krzysio_6703Jak pisze @ketrasaArtur należało się spodziewać takich reakcji. Jak w każdej ofercie są i w tej "dzierżawy" usługi C+ przez Orange modemy/dekodery lepsze i gorsze. Wszystkie oczywiście działają, ale ich funkcjonalność stawia czasem wiele do życzenia. Dostałeś model "podstawowy". Jeśli chcesz więcej, musisz wymienić go na bardziej rozbudowany (ale za dopłatą miesięczną 4,99) 4K Ultrabox+ . Niestety masz rację-wymiana dekodera na dzień dzisiejszy jest niemożliwa (nawet za dopłatą) do końca okresu wprowadzania usługi w życie (czyli nie wiadomo do kiedy konkretnie), ale jak będziemy wiedzieć, podpowiemy 🙂
Polecam:https://pl.canalplus.com/pomoc/jaki-konwerter-wybrac-by-maksymalnie-wykorzystac-mozliwosci-dekodera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cofnięcie technologiczne Orange
@Krzysio_6703 sprawdź jakie umowy z kim masz podpisane. Zmiany weszły niedawno, więc na usługę TV masz umowę z Canal+ i z tym dostawcą usługi teraz masz się kontaktować. Orange pewnie już dalej w tej sprawie nie pomoże. Co do wymiany dekodera, to jak chłopaki wyżej napisali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cofnięcie technologiczne Orange
@agat13 Czyli wychodzi na to że sam muszę sobie radzić w tym kierunku?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cofnięcie technologiczne Orange
@Krzysio_6703 moim zdaniem trzeba się obecnie kontaktować z Canal +
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cofnięcie technologiczne Orange
@slav72 To tak jakbym w salonie kupił auto ale koła muszę dokupić na allegro 😅
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »