Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Cofnięcie technologiczne Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 26
  • 0

Cofnięcie technologiczne Orange

Witam.

Otóż niedawno przedłużyłem umowę na telefon , internet i telewizję.

Przy rozmowie z konsultantem nie zostałem poinformowany o zmianach w usłudze telewizyjnej. Przy dostarczeniu mi pączki z umową i telefonem dostałem też dekoder tv C+. I tu moje ździwienie. Dlaczego dekoder? Dlaczego C+?

Po rozmowie z BOK dopiero się dowiedziałem i współpracy.

Ok, jestem w stanie to zrozumieć i przełknąć.

Takie dekodery z takimi parametrami były dostępne co najmniej 15 lat temu.

Chodzi mi o TVBOX + model DSB4300 który to jest jednym wielkim niewypałem.

Przy ustawieniu ulubionych kanałów nie mam możliwości podporządkować wyboru kolejności , przy wyłączeniu i włączeniu dekodera muszę wchodzić do menu by przełączyć się na ulubione. Obraz często nie jest zsynchronizowany z audio . 

Jedna wielka porażka.

Złożyłem reklamację na sprzęt i pierwszy raz zostaję olewamy i zbywany na temat dekodera. Dzwoniąc do BOK każdy doradca mówi co innego.

Gratuluję Orange Technologi. " A raczej cofania się w technologii "

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18408
  • 52636
  • 709

Cofnięcie technologiczne Orange

12 ODPOW. 12

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18408
  • 52636
  • 709

Cofnięcie technologiczne Orange

Spodziewałem się takich tematów jak Twój @Krzysio_6703. Na łamach NO była mowa o nawiązaniu współpracy Orange z Canal +. Masz więc obecnie dwie umowy, jedną z Orange na usługi telekomunikacyjne, drugą z Canal +. Jeżeli usługi Tobie nie odpowiadają, a umowa była podpisywana online, to masz prawo na odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Podejrzewam, że w sprawie telewizji trzeba się kontaktować z Canal +

Tu więcej informacji dla nowych umów z telewizją

 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 26
  • 0

Cofnięcie technologiczne Orange

Tak , tylko że ja podpisywałem umowę z Orange a nie z C+ . Więc uważam że to Orange musi zająć się tą sprawą a nie odsyłać mnie do C+ z którą umowy nie podpisywałem


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Cofnięcie technologiczne Orange

@Krzysio_6703  dostałeś najtańszy, a co za tym idzie najgorszy dekoder z oferty Canal+ bez opłaty miesięcznej za niego, jeżeli chciałbyś lepszy to jest taka możliwość, możesz dostać Ultrabox 4K ale posiadanie jego wiąże się z dodatkową opłatą miesięczną w kwocie 5 zł.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 26
  • 0

Cofnięcie technologiczne Orange


@slav72 

Myślisz że nie próbowałem?

Byłem nawet skłonny zapłacić 139 PLN za wymianę jak to jeden z doradców mi powiedział.

Ale szybko się okazało że nie mogę.


 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12928
  • 53121
  • 616

Cofnięcie technologiczne Orange

@Krzysio_6703Jak pisze @ketrasaArtur należało się spodziewać takich reakcji. Jak w każdej ofercie są i w tej "dzierżawy" usługi C+ przez Orange modemy/dekodery lepsze i gorsze. Wszystkie oczywiście działają, ale ich funkcjonalność stawia czasem wiele do życzenia. Dostałeś model "podstawowy". Jeśli chcesz więcej, musisz wymienić go na bardziej rozbudowany (ale za dopłatą miesięczną 4,99) 4K Ultrabox+ . Niestety masz rację-wymiana dekodera na dzień dzisiejszy jest niemożliwa (nawet za dopłatą) do końca okresu wprowadzania usługi w życie (czyli nie wiadomo do kiedy konkretnie), ale jak będziemy wiedzieć, podpowiemy 🙂

Polecam:https://pl.canalplus.com/pomoc/jaki-konwerter-wybrac-by-maksymalnie-wykorzystac-mozliwosci-dekodera


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18408
  • 52636
  • 709

Cofnięcie technologiczne Orange

@Krzysio_6703 sprawdź jakie umowy z kim masz podpisane. Zmiany weszły niedawno, więc na usługę TV masz umowę z Canal+ i z tym dostawcą usługi teraz masz się kontaktować. Orange pewnie już dalej w tej sprawie nie pomoże. Co do wymiany dekodera, to jak chłopaki wyżej napisali.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 26
  • 0

Cofnięcie technologiczne Orange

@agat13  Czyli wychodzi na to że sam muszę sobie radzić w tym kierunku?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18408
  • 52636
  • 709

Cofnięcie technologiczne Orange

@Krzysio_6703 moim zdaniem trzeba się obecnie kontaktować z Canal +


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 26
  • 0

Cofnięcie technologiczne Orange

@slav72  To tak jakbym w salonie kupił auto ale koła muszę dokupić na allegro 😅