- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny błąd o tej samej godzinie (Sagemcom IWU 200, Błąd L11-01)
Witam
Mam pewien problem z usługą telewizyjną. Otóż każdego dnia (o ile wtedy TV jest włączony) konkretnie o godzinie 00:18 w trakcie oglądania telewizji (niezależnie od kanału) wyświetla się ekran błędu L11-01. Stan ten trwa krótko - tj minutę-dwie, ale mimo to jest dość irytujący.
Infolinia zaleciła standardowe zrestartowanie obu urządzeń (dekoder, router) i ponowne połączenie po Wi-Fi, problem ten jednak wraca. Jakieś sugestie, jak się go pozbyć?
Info:
Godzina występowania: 00:18
Kod błędu: L11-01
Model dekodera: Sagemcom IWU 200
Model routera: Sagecom CS 50001 (Funbox 2.0)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny błąd o tej samej godzinie (Sagemcom IWU 200, Błąd L11-01)
https://www.orange.pl/omnibook/dekoder-samsung-icu-100# - pod tym adresem w punkcie 6 jest "Co zrobić w przypadku błędu L11-01?".
Błąd oznacza brak dostępu do pojedynczych kanałów. Dekoder nie jest w stanie podłączyć się do wybranego multicastu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny błąd o tej samej godzinie (Sagemcom IWU 200, Błąd L11-01)
@IwonaK ten błąd wskazuje na problem transmisji multicastów, czyli ogólnie połączenia przekazu TV. Zastanawia regularność występowania. Wskazuje to na działanie zaprogramowane na tą godzinę. Dopytam tylko o to jak dekoder połączony jest z routerem FB? Po kablu, czy wifi? Jeśli po kablu , sugeruje to działanie po stronie operatora. Jeśli po wifi, należy sprawdzić z jakim poziomem odbiera sygnał IWU200. Może zwykle działanie restartu powodować problemy z podniesieniem się połączenia po wifi.
Żeby coś dalej powiedzieć, musimy znać sposób połączenia modem-dekoder
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny błąd o tej samej godzinie (Sagemcom IWU 200, Błąd L11-01)
Dekoder jest podłączony do modemu po Wi-Fi.
Ponadto dekoder znajduje się w miejscu, w którym inne urządzenia (Telefony, Laptop) mają dość silny sygnał - 3/4 "kreski".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny błąd o tej samej godzinie (Sagemcom IWU 200, Błąd L11-01)
@IwonaK poprawka punkt 8
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny błąd o tej samej godzinie (Sagemcom IWU 200, Błąd L11-01)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Codzienny błąd o tej samej godzinie (Sagemcom IWU 200, Błąd L11-01)
@IwonaKnapisał(-a)Witam
Mam pewien problem z usługą telewizyjną. Otóż każdego dnia (o ile wtedy TV jest włączony) konkretnie o godzinie 00:18 w trakcie oglądania telewizji (niezależnie od kanału) wyświetla się ekran błędu L11-01. Stan ten trwa krótko - tj minutę-dwie, ale mimo to jest dość irytujący.
Infolinia zaleciła standardowe zrestartowanie obu urządzeń (dekoder, router) i ponowne połączenie po Wi-Fi, problem ten jednak wraca. Jakieś sugestie, jak się go pozbyć?
Info:
Godzina występowania: 00:18
Kod błędu: L11-01
Model dekodera: Sagemcom IWU 200
Model routera: Sagecom CS 50001 (Funbox 2.0)
FB2, czyli VDSL? No to o tej porze jest reset rutera zaplanowany przez operatora (dla pobrania nowego adresu IP). Nic z tym nie zrobisz, chyba że zmienisz ruter na jakiś własny (a i to nie jest pewne że pomoże). Choć wydawało mi się że nie powinno to być codziennie, ale może teraz jest inaczej.