Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błąd v05

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Błąd v05

Witam. Nie mogę wypożyczyć ani oglądać filmów ponieważ wyskakuje mi komunikat v05. Co zrobić?
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5500
  • 18607
  • 186

Błąd v05

@Jacek10 Na początek zrób restart modemu i dekodera, jeśli problem będzie występował nadal pozostaje kontakt z Bok. Może masz awarię dekodera.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5500
  • 18607
  • 186

Błąd v05

@Jacek10 Na początek zrób restart modemu i dekodera, jeśli problem będzie występował nadal pozostaje kontakt z Bok. Może masz awarię dekodera.

Zespół Nasz Orange
  • 2989
  • 12643
  • 151

Błąd v05

@Jacek10 🙂

▬▬▬

Pokaż szczegóły
Ja tylko na marginesie Mrugający robot przypomnę najpożyteczniejszą zasadę panującą na NO:
Jak rozmawiać na Nasz Orange?Jak rozmawiać na Nasz Orange?

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 4
  • 0

Błąd v05

W moim przypadku zwykły restart dekodera i modemu przez wyłączanie zasilania nie pomógł. Pomogło zresetowanie dekodera do ustawień fabrycznych wg filmiku na orange/pomoc. Wciskamy guziki niebieski-żółty-niebieski i uruchamia się menu serwisowe, gdzie jest opcja resetu.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 6
  • 0

Błąd v05

Pomogło, dziękuję.