- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca z Orange
Pytanie od pracownika w związku z akcją opisaną tutaj.
Jakie zauważyłeś plusy a jakie minusy w dotychczasowej współpracy z Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca z Orange
Ja (mimo wszystko) nadal jestem lojalny (nie wiem jak długo jeszcze) względem Orange - i to jest ➕
Orange względem mnie robi się coraz mniej lojalne - i to jest ➖
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca z Orange
Plusy- wiedza i doświadczenie w zawodzie.
Minusy? Lepiej nie pisać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca z Orange
@Info_NaszOrangenapisał(-a)Jakie zauważyłeś plusy a jakie minusy w dotychczasowej współpracy z Orange?
"współpraca"? To pytanie do klienta, czy kontrahenta?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca z Orange
Minusy: Podejście typowo korporacyjne zamiast międzyludzkie........
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca z Orange
@agat13 napisał(-a)
Plusy- wiedza i doświadczenie w zawodzie.
Minusy? Lepiej nie pisać
Lepiej pisać, co nie wypowiedziane, to tego nie ma;) Głos Klienta jest bardzo ważny. Możne nie zawsze się uda coś naprawić, ale ważne, aby wiedzieć o błędach, które nam umykają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca z Orange
@pirenej napisał(-a)
"współpraca"? To pytanie do klienta, czy kontrahenta?
Do Klienta - wiąże nas umowa, więc zawieramy współpracę;)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca z Orange
@adrjannn napisał(-a)
Minusy: Podejście typowo korporacyjne zamiast międzyludzkie........
Czy mogę prosić o rozwinięcie myśli?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca z Orange
Arogancja wobec klienta to powszechny problem. Odpowiedź jak z Misia: nie bo nie i co nam zrobisz. To jest maksymalnie irytujące.
Przykład:
Albo ta zabawa w kotka i myszkę przy konfiguracji IP TV na własnym sprzęcie. No i w ogóle kwestia udostępniania informacji technicznych, czy choćby listy poprawek przy aktualizacjach oprogramowania. "Nie powiemy Ci tego durny kliencie, bo byś sobie krzywdę zrobił" nie jest odpowiedzią ani uprzejmą ani satysfakcjonującą, nawet jeśli jest sformułowana bardziej oględnie.
Jedyny plus to to Forum. 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Współpraca z Orange
plus - rozwijanie usług
minus - konkurencyjność, tutaj inni odjechali Orange setki km do przodu (ah ta strategia)
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »